تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ورزشکاران کشورمان در دومین روز بازی های المپیک

ورزشکاران کشورمان در دومین روز از بازی های المپیک در رشته های انفرادی و تیمی به مصاف رقبای خود می روند.

به گزارش ایرنا، در شمشیربازی انفرادی و در سابر مردان، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در مرحله مقدماتی تا فینال به میدان می روند. این مسابقات از ساعت  ۹ تا  ۱۶:۲۰ و ۱۸ تا ۲۲:۲۵ برگزار می شود.

در تیراندازی ۱۰متر تپانچه بادی و ۱۰ متر تفنگ بادی، جواد فروغی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مرحله مقدماتی تا فینال در خط آتش قرار می گیرند. 

در رشته تکواندو، آرمین هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۲:۴۰ در مرحله مقدماتی تا فینال رو در روی حریفان قدرتمند خود قرار می گیرد. 

در تنیس روی میز، نیما عالمیان در مرحله مقدماتی از ساعت  ۹ تا ۲۲:۳۰ باید به مصاف رقبای خود برود و در دوچرخه سواری جاده مردان نیز سعید صفرزاده در مرحله مقدماتی تا فینال در خط استارت قرار می گیرد. این مسابقه از ساعت  ۱۱ تا ۱۸:۱۵ برگزار می شود. 

در والیبال تیم ایران و در مرحله مقدماتی با لهستان دیدار می کند. این بازی از ۱۹:۴۰ تا ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد و در بدمینتون نیز ثریا آقایی در مرحله مقدماتی به مصاف نماینده چین می رود. این بازی ها از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲ انجام خواهد شد.

در قایقرانی تک نفره زنان در ۲۰۰۰ متر، نازنین ملایی در رده بندی به آب خواهد زد. این مسابقه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۱۰ برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ورزشکاران کشورمان در دومین روز بازی های المپیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..