تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس تلفنی رئیس جمهور منتخب با خانواده مرحوم فرج نژاد

۲۳:۵۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۶۴۷

۲۳:۵۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۶۴۷

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام  سیدابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در تماس تلفنی با پدر و پدر همسر مرحوم محمدحسین فرج نژاد با تسلیت درگذشت این اندیشمند جوان، پرتلاش و مجاهد و همسر و فرزندان وی، برای بازماندگان صبر و اجر بر این مصیبت بزرگ را مسئلت  کرد.

پدر و پدر همسر مرحوم فرج نژاد هم با ابراز قدردانی از تماس رئیس جمهور منتخب، نکاتی را درباره ویژگی‌های شخصیتی و تلاش‌های علمی مرحوم فرج نژاد به اطلاع رئیس جمهور منتخب رساندند.

دکتر محمدحسین فرج نژاد از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگران برجسته در زمینه صهیونیسم شناسی بود که شب عید قربان بر اثر تصادف به همراه همسر و فرزندانش، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس تلفنی رئیس جمهور منتخب با خانواده مرحوم فرج نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..