تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت الله نوری همدانی به عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تسلیت گفت

۲۳:۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۶۲۵

۲۳:۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۰۶۲۵

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام تسلیت  آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پی درگذشت والده آیت الله مهدی شب زنده دار از فقهای شورای نگهبان و  عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت الله آقای حاج شیخ مهدی شب زنده دار دامت توفیقاته


درگذشت والده مکرمه حضرتعالی را به خاندان محترم شرعی و شب زنده دار خصوصا جنابعالی که از اساتید و شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه قم می‌باشید و همچنین به جناب حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه و علو مقام برای مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ حسین شب زنده دار رحمت الله علیه مسئلت می‌نمایم.


حسین نوری همدانی
دوازدهم ذیحجه ١٤٤٢

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت الله نوری همدانی به عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..