تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Urban Trial Tricky موتورسواری در پیست‌های مختلف را برای شما فراهم کرده و می‌توانید به مسیرهای جنگلی، شهری و بیابانی بروید. شما این آزادی را خواهید داشت که از گیم پلی سبک و هیجان انگیز آن لذت برده و ماموریت‌های خود را به سرانجام برسانید. می‌توانید ترکیبی دیوانه‌وار از مهارت را در بازی به نمایش گذاشته و از ترفندهای خاصی هم برای پیروزی استفاده کنید. بازی دارای ۳ حالت تک نفره بوده و تجربه فوق العاده روانی را در اختیار شما می‌گذارد. گیم پلی بازی حد نهایی ندارد و هر بار می‌توانید ترفندهای تازه‌ای را از آن یاد بگیرید.

Urban Trial Tricky Deluxe Edition PC-DOGE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition

بازی Urban Trial Tricky آزادی عمل بیشتری به شما داده است و می‌توانید از هر جهت به آن سوار شده و مسابقه را پیگیری کنید. گزینه‌های سفارشی سازی در اختیار شما بوده و می‌توانید از ۳۰ مرحله بازی و چالش‌های جانبی آن لذت ببرید. این بازی ترفندهای جذابی دارد و می‌توانید از نکات موجود در بیشتر مسیرها استفاده کنید. این بازی شامل شش گزینه سفارشی سازی موتور بوده و هرکدام نیز روی مسیرهای مختلف استوار خواهند بود. باید به صورت دیوانه وار رانندکی کرده و خودتان را به یک حرفه‌ای تبدیل کنید. همه چیز به خود شما بستگی دارد و بسته به رتبه‌هایی که کسب می‌کنید، اعتبار خوبی هم به شما داده خواهد شد.

می‌توانید حرکات آزادانه داشته باشید و سبک جدیدی از بازی ریسینگ را تجربه کنید. چالش‌های بازی را کامل کرده و روی مانورهای حرکتی خود هم تسلط پیدا کنید. باید به جدول امتیازات توجه کرده و تلاش کنید که کم کم به لیگ‌های بالاتر برسید. شما می‌توانید از تصاویر رنگارنگ بازی هم لذت برده و از موتورسواری در چنین دنیایی حس هیجان انگیزی داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition تصاویر-بازی-Urban-Trial-Tricky-Deluxe-Edition

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی DOGE تحت عنوان Urban Trial Tricky Deluxe Edition-DOGE فشرده سازی شده است. کرک CODEX در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. چنان‌چه در استفاده از گیم‌پد مشکل داشتید، می‌توانید از این کرک استفاده نمایید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱گیگابایت به ۴۶۳مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۱گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Grab your seat and pull off the most savage tricks and combos on your motorbike. Ride freely, spin around in the air, go back and forth and let yourself be carried away by the fun, fast-paced gameplay, colorful visuals, and smooth controls.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win 7 or newer

Processor: i5 3rd generation

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Urban Trial Tricky Deluxe Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..