تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Protagonist EX-1 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی The Protagonist EX-1 قرار است که نبردی بین Terrans و یک نژاد مهاجم را روایت کند. پایگاه بزرگی در بازی می‌بینیم که روی مدار بسیار بزرگی قرار گرفته و اولین جرقه‌های یک نبرد بزرگ را شکل خواهند داد. شما یک تیم نخبه برای خود تشکیل داده و می‌توانید از یک مامور ویژه و آموزش دیده هم استفاده کنید. مهارت‌های پیشرفته‌ای به شخصیت اصلی بازی داده شده و می‌توانید به نبردهای رزمی بپردازید. بازی تهدید‌های متنوعی را پیش روی شما قرار داده و باید آن‌ها را خنثی کنید. ماموریت‌هایی خواهید داشت که ممکن است شما را به بیراهه بکشانند. در بازی می‌توانید چهره‌های آشنایی را مشاهده کرده و به آن‌ها اعتماد کنید.

The Protagonist: EX-1 PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Protagonist-EX-1

بازی The Protagonist EX-1 توانایی مبارزات نزدیک را به شما ارائه داده و می‌توانید شخصیت خود را سفارشی سازی کنید. سیستم دیالوگ‌های بازی هم پویا بوده و با تصمیم گیری می‌توانید ادامه دهید. عواقب این تصمیم‌ها بر عهده شما بوده و می‌توانید خلاقیت‌های ابتکاری بازی را هم درک کنید. اقداماتی که شما انجام می‌دهید، شخصیت شما را شکل داده و می‌توانید نبردها را به صورت نوبتی ادامه دهید. بازی محتوای بسیار عمیقی داشته و از ۷ شخصیت متنوع تشکیل یافته است. ۱۰ نوع دشمن در بازی وجود داشته و می‌توانید ۱۹ نوع سلاح هم در بازی داشته باشید.

جهانی علمی تخیلی در این بازی طراحی شده و می‌توانید ژانرها و سبک‌های مختلفی را در بازی داشته باشید. صدا پیشه‌های معروفی در بازی حضور داشته و می‌توانیم به تونی تاد و تموئرا موریسون اشاره کنیم. طراحی گرافیکی محیط‌ها عالی بوده و نورپردازی جالبی روی آن‌ها صورت گرفته است. بازی گاهی اوقات رنگ عوض کرده و چالش‌ها نیز به واسطه آن تغییر پیدا خواهد کرد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1 تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1 تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1 تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1 تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1 تصاویر-بازی-The-Protagonist-EX-1

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان The Protagonist EX 1-PLAZA فشرده سازی شده است. فایل انتخابی ویدیوهای بازی با کیفیت ۴K در این نسخه لحاظ گردیده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۴٫۶گیگابایت به ۲٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۴٫۸گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

An elite strike team led by Angel, a highly trained special agent with advanced martial arts skills, is sent to neutralize the threat. But the mission goes awry and Angel awakens in the infirmary of the station’s lab. With no memory of what happened, she must trust an unfamiliar face to guide her through the alien ship and find the rest of her team. She only knows this: they are the only hope of Terra.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8 or Windows 10

Processor: Intel Core i5-3470 or AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 4GB or AMD Radeon R9 270 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: Performance at minimum requirements is not guaranteed.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-3770 or AMD Ryzen 5 1600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070-Ti 8GB or AMD Radeon RX 5600-XT 6GB

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: SSD recommended. This configuration is recommended for 4K resolution.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Protagonist EX-1 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..