تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Fallen Knight برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Fallen Knight داستان یک شوالیه آینده نگر را روایت می‌کند که داستان‌های کینگ آرتور را دنبال کرده و با دشمنان منحصربه‌فردی در آن روبرو خواهید شد. شوالیه‌های دیگری هم در بازی حضور دارند که هرکدام داستان خاصی داشته و در گذشته تاریک خودشان به ایفای نقش می‌پردازند. می‌توانید انتظار یک تجربه چالش برانگیز را داشته و مانند سری دارک سولز آن را دنبال کنید. گیم پلی اکشن در بازی جریان داشته و باید با سرعت بالایی آن را تجربه کنید. هر اشتباه کوچکی مجازات بزرگی برای شما خواهد داشت و پیروزی‌های شما هم پاداش سخاوتمندانه‌ای خواهد داشت.

Fallen Knight PC-PLAZA

دانلود-بازی-Fallen-Knight

بازی Fallen Knight یک سیستم جنگی منحصربه‌فرد داشته و می‌توانید از گیم‌پلی نوستالژیک بازی لذت ببرید. بازی شما را در نقش Lancelot که یک شوالیه شریف است، قرار داده و می‌توانید با خلع سلاح کردن دشمنان، حملات آن‌ها را خنثی کنید. می‌توانید نخبه‌هایی را در بازی مشاهده کنید که قاتل بوده و ترورهای بی رحمانه‌ای خواهند داشت. بازی باس فایت‌های بسیار جذابی هم دارد و می‌توانید چالش خاص بازی را دنبال کنید. روش بازی شما بسیار مهم بوده و باید تعیین کنید که کدام یک از مهارت‌های خود را مورد استفاده قرار خواهید داد. بازی پایان‌هایی هم دارد که باید آن‌ها را کشف کرده و رهنمون‌های مختلفی را در بازی دریافت کنید.

شما در نقش یک قاتل قرار داده شده و می‌توانید مسیر متفاوتی را تجربه کنید. باید گیم پلی شیطانی بازی را تجربه کرده و مانند یک زندگی آن را ادامه دهید. از مرحله ابتدایی شروع کرده و اجازه ندهید که شکست بر شما مستولی شود. محیط بازی طراحی جالبی دارد و می‌توانید از گرافیک زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Fallen-Knight تصاویر-بازی-Fallen-Knight تصاویر-بازی-Fallen-Knight تصاویر-بازی-Fallen-Knight تصاویر-بازی-Fallen-Knight تصاویر-بازی-Fallen-Knight info

Fallen Knight is a futuristic knight’s tale that lets players take on the role of a Knight of the Round Table. Play as Lancelot or Galahad the 50th, descendants of the legendary knights from King Arthur’s tales, and face off against unique enemy heroes; each with a dark past of their own. Expect a Dark Souls-esque challenging experience coupled with a fast-paced sword action gameplay that will punish players for every little mistake, and reward generously with every victory.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows7 / Windows8 / Windows10

Processor: 2.5Ghz

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Fallen Knight برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..