تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی AKIBAS TRIP Hellbound and Debriefed برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

اولین رای باشید!

در بازی AKIBAS TRIP – Hellbound and Debriefed موجودات ماورالطبیعه‌ای را خواهیم دید که فرهنگ خاصی از بازی‌های ویدیویی را به شما نشان می‌دهند. شما می‌توانید نقاط ضعف آن‌ها را پیدا کرده و به عنوان نوری در مسیر باشید. می‌توانید همراه با شخصیت‌هایی حرکت کنید که در خیابان سر و صدا به پا کرده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند. خودتان را باید به عصای جادویی مجهز کرده و بتوانید در خیابان‌های رنگارنگ آکیهابارا، دشمنان خود را نابود کنید. بازی اسراری در شهر برای شما خواهد داشت و می‌توانید با کشف آن‌ها، سلاح‌های بیشتری را برای خود پیدا کنید.

AKIBA’S TRIP: Hellbound & Debriefed PC-DOGE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-AKIBAS-TRIP

از ویژگی‌های کلیدی بازی AKIBAS TRIP می‌توانیم به جزئیات دقیق آن همراه با چیدمان خاص خیابان‌های شهر است که حتی مغازه‌ها هم با حساب و کتاب کنار هم قرار گرفته و مشاغل خاصی هم در آن‌ها جریان دارد. شما در بازی نقش یک نرد را خواهید داشت که باید کالاهای بیشتری را جمع کرده و بتوانید از کاستوم‌های مختلف هم برای ارتقا خود استفاده کنید. بازی گزینه‌های مبارزاتی بسیار خوبی دارد و تصمیمات شما روی روند داستان تاثیر خواهد گذاشت. می‌توانید چندین پایان مختلف در بازی تجربه کرده و داستان را به اوج برسانید. می‌توانید از دوستان خود در بازی حمایت کرده و کاملا سرگرم کننده بازی را ادامه دهید.

ماجراجویی بسیار جذابی برای شما در بازی خواهد بود و همراه با دو صدای انگلیسی با ژاپنی دنبال می‌شود. دیالوگ‌های متنوعی در بازی نمایش داده می‌شود و براساس آن، می‌توانید مسیر حرکت خود را تعیین کنید. بازی فرم عجیب و خاصی دارد و اگر تجربه کننده آثار ژاپنی بوده‌اید، یقینا با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. حتی موسیقی هم نقش مهمی را مخصوصا در مراحل پایانی بازی ایفا خواهد کرد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP تصاویر-بازی-AKIBAS-TRIP

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی DOGE تحت عنوان AKIBAS TRIP Hellbound and Debriefed-DOGE فشرده سازی شده است. هر دو زبان انگلیسی و ژاپنی در محتوای دانلودی شما لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲٫۲گیگابایت به ۱٫۲گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۵ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱٫۹گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۲٫۳گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Supernatural creatures are stalking the pop culture mecca of Akihabara—and you know that because they’ve turned you into one of them. Their only weakness, and yours, is sunlight, which means there’s only one way to stop them: call them out on the streets, knock their clothes off, and expose their skin before they can do it to you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8.1 or later

Processor: Intel Core i5-750

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 560

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8.1 or later

Processor: Intel Core i7-4770

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی AKIBAS TRIP Hellbound and Debriefed برای کامپیوتر – نسخه FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..