تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز جمعه مرکز تربیت نیروهای انقلابی است/ لزوم تقویت گفتمان مقاومت در برابر شرارت های آمریکا

ساعت: 19:06 منتشر شده در مورخ: 1400/05/01 شناسه خبر: 1753660

ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل به سالروز اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اشاره کرده و اظهار داشتند: برای رفع مشکلات کم آبی خوزستان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی عمل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه به اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اشاره کرده  و اظهار داشتند:برای رفع مشکلات کم آبی خوزستان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی عمل شود.

امام جمعه موقت اردبیل: سوء مدیریت مهم‌ترین عامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی است

وی افزود: نماز عالی‌ترین قدرت برای مومنانبه صورتهدفمند و اصلاح رابطه انسان با پروردگار متعال است.

امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه را مهم‌ترین عبادت جمعی دانست و بیان کرد: عبادت جمعی شعائر است و یکی از مسائلی که باید در عبادت جمعی در جامعه اسلامی به آن توجه شود، فقرزدایی است.

وی در ادامه اذعان داشت: مردم امروز به اقدامات و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب امید دارند و نباید رئیس جمهور منتخب اجازه دهد که امید مردم به یاس تبدیل شود.

فروغی به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: امروز عدالت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور منتخب باشد تا امید مردم محقق شود.

وی ادامه داد: امیرالمومنان علی(ع) در نامه با مالک اشتر بر لزوم مهر و محبت به مردم تاکید کرد و گفت؛ مالک، باید همانند آب جاری باشی تا مردم از تو بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

فروغی سوء مدیریت را عامل ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... در جامعه دانست و بیان داشت: مدیریت صحیح و آینده‌نگری می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع کند.

امام جمعه موقت اردبیل به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

امام جمعه شهرستان نیر: رسانه های جبهه مقاومت، چهره واقعی آمریکا و غرب را به جهان نشان دهند

 حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته  به پیام مقام معظم رهبری به کنگره بزرگ حج اشاره کرد و گفت: با اینکه متاسفانه دو سال است که آیین انسان ساز حج، اقامه نمی گردد، اما باید گفتمان مقاومت در برابر شرارت های آمریکا در منطقه که حق معقول، مشروع و قانونی  مسلمانان است، تقویت شود.

امام جمعه شهرستان نیر به تبیین ویژگی های اهل تقوا پرداخت و گفت: تفکر و تلاش اهل تقوا برای عزت، کرامت و شرافت مسلمانان است

وی با بیان اینکه اگر کسی به دنبال لغزش های  افراد در جامعه باشد، خداوند نیز وی را رسوا خواهد کرد، عومو مردم را به حفظ تقوای الهی دعوت کرد و گفت: مردم باید از آبرو ریزی، تهمت زدن، افترا بستن و تحقیر کردن دیگران بترسند چراکه اگر کسی لغزش های برادرش را در جامعه جستجو کند خداوند نیز لغزش های او را جستجو خواهد کرد و هر کس خداوند لغزش های او را جستجو کند، هرچند درون خانه اش باشد، رسوار خواهد شد.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مقام معظم رهبری به کنگره بزرگ حج اشاره کرد و گفت: با اینکه متاسفانه دو سال است که آیین انسان ساز حج، اقامه نمی گردد، اما باید گفتمان مقاومت در برابر شرارت های آمریکا در منطقه که حق معقول، مشروع و قانونی  مسلمانان است، تقویت شود.

وی به شکست های راهبردی آمریکا در غرب آسیا اشاره کرد و گفت: تحقیر آمریکا در افغانستان و خروج ذلیلانه این کشور از افغانستان نشان از افول غرب و زوال آمریکا است.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به اهداف راهبردی جبهه غرب در برابر مقاومت اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام امروز با تلقین نا امیدی، یاس و سرگرم سازی به مشکلات داخلی درصدد هستند با ایجاد غفلت در مردم آنها را از میدان اصلی مبارزه و تحریف دور نگه دارند و در این راه نیز از لکه دار کردن چهره مبارزان مقاومت دریغ نمی کنند و با انحصار رسانه ای خود تصاویر مخدوش ارائه می کنند.

 وی به ابعاد جنگ نرم آمریکا در کشورهای جهان پرداخت و با بیان اینکه افغانستان نمونه ای از عرصه های جنگ نرم آمریکا است، گفت: رسانه های جبهه بین المللی مقاومت باید صورت و سیرت جنایتکارانه آمریکا و غرب را به مردم نشان دهند.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اولویت های دولت تحول از نگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: بیکاری جوانان و معیشت طبقات ضعیف جامعه در کنار مافیای واردات که کمر تولید داخلی را شکسته است و اصلاح سیاست های غلط که جوانان متعهد و متخصص ما را به ناامیدی کشانده است از جمله اولیت های دولت تحول است که باید از ابتدا ی تشکیل دولت جدید به جد پیگیری شود.

وی افزود: دولت پیش رو لازم است برای ایجاد حکمرانی اسلامی با اعتماد کردن به جوانان زبده،متخصص و متعهد برای غلبه بر مشکلات و پیشرفت کشور، افزایش قدرت ملی آنها را به سطوح مختلف مدیریت فردی، سیاسی و کلان کشور وارد کنند.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه تحول خواهی از مسیر تحقق دولت جوان حزب اللهی برای ایجاد حکمرانی اسلامی است، گفت: هرچند  غرب در آستانه انتقال دولت، با جنگ رسانه‌ای عظیم به انتقام گیری از مردم پرداخته است

وی به مشکلات اخیر خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات کم آبی خوزستان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی عمل شود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه مردم خوزستان سالها  با تمام اقوام و قبایل سنگر دفاع از ایران در برابر متجاوزین بودند، گفت: ورود سپاه پاسداران به امر آب رسانی و خدمت رسانی به مردم خوزستان قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیره امام هادی(ع) نیز اشاره کرد و گفت: امام هادی(ع) احیا کننده و تحکیم بخش نظریه متعالی نظام مدیریت الهی است چراکه توسعه جغرافیایی تمدن شیعه بعد از الحاق ایران توسط سه امام بزگوار، امام جواد(ع)، امام هادی(ع) و امام حسن عسگری(ع) تکمیل شد.

امام جمعه شهرستان نیر گفت: زیارت جامعه کبیره، زیارت غدیریه و تبیین  حقایق معارف ولایت و امامت برای نجات بشریت توسط امام هادی(ع) صورت گرفت.

وی در پایان سخنان خود به برنامه های عید سعید غدیرخم اشاره کرد و با بیان اینکه فرهنگ غدیر، محور امنیت جهانی است، گفت: متولیان فرهنگی لازم است با تمام توان نسبت به برگزازی برنامه های مرتبط با عید غدیرخم طی هفته جاری اقدام کنند.

امام جمعه بیله سوار:نهاد نماز جمعه قلب تپنده نظام و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز دهه امامت و ولایت به بیان احادیث و روایاتی در این خصوص پرداخت.

حجت الاسلام عزیزی گفت: نهاد امامت جمعه، بزرگترین نهاد انقلابی برای صیانت از نظام در کشور است و توجه مسئولین به این نهاد، نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن پنجم مرداد سال‌روز گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این ایام را گرامی داشته و از مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مرزی بیله سوار قدردانی کرد.

خطیب جمعه بیله سوار گفت: نهاد نماز جمعه نه تنها قطب فرهنگی شهر است بلکه قلب تپنده نظام و انقلاب است و دوام جریان خون شهدای انقلاب در این قلب تپنده نظام است.

امام جمعه بیله سوار با قدردانی از تائید منطقه آزاد تجاری توسط مسئولین، از مسئولین اجرایی و استاندار اردبیل خواست که در این ایام پایانی دولت، افتتاح و کلنگ زنی منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار را تسریع کند.

حجت الاسلام عزیزی افزود: زمین ۹۰ هزار هکتاری منابع طبیعی در شهرستان مرزی بیله سوار بلامعارض بوده و آماده واگذاری به مناطق آزاد تجاری است.

وی با بیان اینکه گمرک بیله سوار در صورت سنگ اندازی شهرهای دیگر هیچ وقت اجازه تردد و حمالی شهرهای دیگر را نخواهد داد، تصریح کرد: هدف از ایجاد گمرک در بیله سوار تأمین منافع و مزایای برای ساکنان این شهرستان مرزی است نه اینکه صرفاً دروازه ورود و خروج برای شهرهای غیر محروم و به ظاهر مظلوم باشد.

امام جمعه خلخال:نماز جمعه از سنگرهای مستحکم نظام اسلامی ایران است

حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال اعلام کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران  نماز جمعه جایگاه مناسبی برای  گردهمایی مردم جهت بیان مشکلات وخواسته ها و تبادل افکار در ابعاد اجتماعی سیاسی فرهنگی و عمرانی  بوده است.
وی با تبریک وگرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت امام جمعه فقید تهران آیت الله طالقانی افزود: از آن زمان تا به امروز مراسم نماز جمعه در سراسر میهن اسلامی با شکوه تمام برگزار شده و این سنگر در حفظ و حراست از دست آوردهای انقلاب اسلامی بسیار مستحکم واستوار بوده است.
وی با گرامیداشت یاد نام آیت الله یکتایی نخستین امام جمعه فقید خلخال اظهار کرد: ایشان و امامان جمعه پس از او تلاش وافری را برای اقامه نماز جمعه در این شهر و بیان مشکلات مردم منطقه از این تریبون کشیده اند.
امام جمعه خلخال گفت: حضور پر شور مردم خلخال در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه  همانند حضور آنان در سایر صحنه های پشتیبانی از انقلاب ونظام اسلامی ایران حاکی از ولایت مداری مردم این شهرستان است.

امام جمعه پارس آباد:نماز جمعه مرکز تربیت نیروهای انقلابی است

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت برپایی نمازجمعه پرداخت و بیان کرد: نماز جمعه محل تمرکز و تربیت نیروهای بسیجی و انقلابی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار، بصیرت افزایی و ولایتمداری در بین مردم، از برکات نماز جمعه است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد: برپایی نماز دشمن شکن جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از تدابیر حکیمانۀ امام خمینی(ره) بود که موجی از وحدت بین مسلمین ایجاد کرد.

وی گفت: تقویت روح ایمان در جامعه اسلامی، تربیت جوانان با تقوی و شجاع و مبارزان انقلابی، مدال افتخاری است بر گردن نظام اسلامی که از برکات نماز جمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد ضمن عرض تسلیت درگذشت حجت الاسلام علوی، امام جمعه پیشین شهرستان پارس آباد اظهار داشت: حجت الاسلام ولی علوی نماد روشنگری، تقوی، ساده زیستی، اخلاص و مجاهدت بود.

امام جمعه پارس آباد ادامه داد: حجت الاسلام علوی، اسوه عطوفت و مهربانی، دلیرمرد و سرباز اسلام بود و همواره با افکار و اندیشه‌های انحرافی مبارزه می‌کرد .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیدا کردن مقصر در خصوص کمبود آب و برق، مسأله را حل نمی‌کند، گفت: چاره کار در حال حاضر، این است که هرکس به سهم و توان خود در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کند و منتظر دیگران نباشد.

امام جمعه پارس آباد تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان یکی از ضروریات است و همه مردم با همدلی تلاش کنند تا حافظ بهداشت و درمان در همه زمینه‌ها باشیم.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز جمعه مرکز تربیت نیروهای انقلابی است/ لزوم تقویت گفتمان مقاومت در برابر شرارت های آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..