تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Art of War 3 1.0.92 – بازی استراتژی پرطرفدار “هنر جنگ 3” اندروید

Art of War 3: PvP RTS modern warfare strategy game – هنر جنگ 3 بازی استراتژی پرطرفدار و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Gear Games برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Art of War 3 شما می توانید با دیگر بازیکنان در جنگ های PvP شرکت کنید، تاکتیک های مبارزه ای جدید را بسازید، راهبردهای پیروزی خود را ارتقا دهید، ارتش پیاده نظام، تانک ها، وسایل نقلیه زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی را برای به دست آوردن برتری بر دشمن در نبردها حرکت دهید! جهان بر اساس یک درگیری جهانی بر هم ریخته است و شما باید از میان دو جناح Confederation و Resistance یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با جناح دیگر به مبارزه بپردازید تا پیروز میدان شوید! بازی Art of War 3 بهترین بازی استراتژی اندروید شناخته شده است و در ان می توانید تمام واحد ها را به طور مستقل هدایت کنید ؛ به سمت دشمنان واقعی از سراسر جهان حمله ور شوید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژیک را تجربه کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Art of War 3 با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند ؛ ان را تست بکنید و بگویید چه امتیازی به ان می دهید؟!

Art of War 3

بازی Art of War 3: PvP RTS modern warfare strategy game تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و بر اساس هزاران رای امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.

تغییرات نسخه 1.0.92 Welcome a new version with interesting changes: - In the shop, a "Depot" section appeared. All player's items are displayed there. The Depot allows converting skill cards. - Sound notifications on incoming battle invitations added. - Settings for the "Select all units" button added. - Unit behavior logic improved. Thanks for staying with us!

نقد و بررسی ها 4

4.8

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Art of War 3 1.0.92 – بازی استراتژی پرطرفدار “هنر جنگ 3” اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..