تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن پرسپولیس زیرتیغ جراحی می رود

علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت علی شجاعی، اظهار داشت: بعد از آسیب دیدگی که برای علی شجاعی اتفاق افتاد، اقدامات پزشکی اولیه انجام شد. در ادامه امروز چهارشنبه او برای تصویربرداری اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به دررفتگی‌های متعدد و تجویز پزشک متخصص، بعد از فراهم شدن شرایط، باید برای جراحی روی کتف این بازیکن اقدام شود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در باره وضعیت سیامک نعمتی که بعد از خطای بازیکن حریف، دچار مصدومیت شده بود، خاطر نشان کرد: او بعد از آسیب دیدگی با اندکی کاهش هوشیاری روبه‌رو شده بود. وی به مدت یک‌ساعت تحت نظر بود و خدا را شکر شرایط بهتر شد. او دیروز هم استراحت کرد ولی از امروز مشکلی برای انجام تمرینات ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن پرسپولیس زیرتیغ جراحی می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..