تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز نمازجمعه در اشتهارد

امام جمعه اشتهارد گفت: با شعار «همیشه مردمی، همیشه انقلابی»، ۲۰ برنامه بزرگداشت سالروز نماز جمعه در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  حجت‌الاسلام مسعود داودی، امام جمعه اشتهارد اظهارکرد: برنامه‌های بزرگداشت پنجم مرداد سالروز نمازجمعه امسال با شعار «همیشه مردمی همیشه انقلابی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و زمینه‌ساز آگاهی و بصیرت افزایی است. در این راستا ۲۰ عنوان برنامه برای پاسداشت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه پیش‌بینی شده است و جریان سازی برای بازآفرینی هویت نماز جمعه از اهداف اجرای این برنامه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه آغاز برنامه‌های بزرگداشت روز جمعه تجدیدپیمان با شهدای گرانقدر است، گفت: اجرای رزمایش همدلی، تکریم خانواده شهدا، برگزاری مسابقه تفسیر سوره جمعه، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع نمازجمعه، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی توزیع اقلام مراقبت از کرونا و تکریم پیشکسوتان و خادمان نماز جمعه از جمله برنامه‌هاست.

داودی در پایان با اشاره به اینکه نماز جمعه کانون اجتماع فکر، عواطف، محبت‌ها، میعادگاه مقابله با توطئه‌های دشمن، قرارگاه بصیرت و اخلاق و سنگر مبارزه با جنگ اعتقادی و ایمانی است، افزود: نخستین نماز جمعه کشور پنجم مرداد ماه ۱۳۵۸ به امامت آیت‌الله طالقانی برگزار و این روز به‌عنوان روز نماز جمعه در تقویم نامگذاری شد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه بزرگداشت سالروز نمازجمعه در اشتهارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..