تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فواد حسین: از ایرانی‌ها خواسته‌ایم که جلوی حملات به فرودگاه‌های اربیل و بغداد را بگیرند

وزیر امور خارجه عراق می‌گوید که از مقام‌های ایرانی خواسته‌اند جلوی حملات به فرودگاه‌های اربیل و بغداد را بگیرند.

به گزارش بولتن نیوز، فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، در گفتگو با شبکه الحره، در باره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تکرار حملات به فرودگاه‌های اربیل و بغداد، اظهار داشت که در نشست با مقام‌های ایرانی، حملات به فرودگاه‌های اربیل و بغداد را مورد گفتگو قرار داده‌اند و مقام‌های ایرانی هر گونه ارتباط خود با این حملات را رد کرده‌اند.

وزیر امور خارجه عراق، افزود که از مقام‌های ایرانی خواسته‌اند جلوی حملات شبه نظامیان را بگیرند چرا که آنان اعلام کرده‌اند از لحاظ اعتقادی وابسته به ایران هستند.

در باره حملات ترکیه به مناطق مرزی اقلیم کردستان نیز، وجود هماهنگی میان ترکیه و بغداد را برای انجام حملات رد کرد.

همچنین تاکید کرد که از حضور نیروهای حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در خاک عراق نگران هستند و قانون اساسی عراق اجازه استفاده از خاک این کشور برای حمله به کشورهای همسایه را نمی‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فواد حسین: از ایرانی‌ها خواسته‌ایم که جلوی حملات به فرودگاه‌های اربیل و بغداد را بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..