تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقامات عراقی باید در مذاکرات با آمریکا مواضع شجاعانه و جسورانه ای اتخاذ کنند

هوشیار زیباری: مقامات عراقی نیازمند مشارکت در مذاکرات گفتگوهای امنیتی و سیاسی برای اتخاذ مواضع شجاعانه و جسورانه ای در راستای منافع ملی کشور هستند.

به گزارش بولتن نیوز، یک عضو ارشد حزب دمکرات کردستان و وزیر اسبق خارجه و اقتصاد عراق تأکید کرد: دور آتی مذاکرات استراتژیک بغداد و واشنگتن برای آینده، امنیت، ثبات و حضور و حمایت بین المللی، تعیین کننده و سرنوشت ساز است.

"هوشیار زیباری" در پستی در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: مقامات ارشد عراقی نیازمند مشارکت در مذاکرات گفتگوهای امنیتی، دیپلماتیک و سیاسی برای اتخاذ مواضع شجاعانه و جسورانه ای در راستای منافع ملی کشور هستند تا به دور از تشکیک و اتهام زنی، شعارها و فشارها و اطماع کشورهای منطقه به عراق، منافع کشور را چراغ راه خودشان قرار دهند.

عضو ارشد حزب دمکرات همچنین تأکید کرد: تلاش جدی برای دستیابی به نتایجی که به تقویت توانمندی های امنیتی، اطلاعاتی و هوایی کشور برای مقابله با تشکیلات تروریستی داعش و تهدیدات فزاینده آن شود و همچنین تقویت دستگاههای امنیتی برای بهبود وضعیت آنها و ادامه حضور نهادهای بین المللی در عراق براساس تصمیم حاکمیتی مشروط به حفظ امنیت و حاکمیت آن ضروری است.

وزیر امور خارجه اسبق عراق در پایان خاطرنشان کرد: عراق مانند افغانستان نیست و فروپاشی آن، به مثابه فروپاشی کل منطقه خواهد بود.

یادآور می شود مصطفی کاظمی نخست وزیر عراق 26 ژوئیه جاری (4 مرداد) برای انجام گفتگوهای استراتژیک بین دو کشور به آمریکا سفر می کند. فؤاد حسین وزیر امور خارجه این کشور با هدف مقدمه چینی برای مذاکرات مذکور روز سه شنبه به واشنگتن سفر کرده است.

منبع: کردپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقامات عراقی باید در مذاکرات با آمریکا مواضع شجاعانه و جسورانه ای اتخاذ کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..