تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز جشنواره خبرنگار محله در مشهد

در آستانه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اولین جشنواره خبرنگار محله آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: اینآغاز جشنواره خبرنگار محله در مشهد جشنواره با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان در زمینه رسانه‌های مکتوب در میان شهروندان و تشویق شهروندان به آشنایی و اهمیت بیشتر به مسائل شهری برگزار می شود.

یوسف اسماعیل زاده افزود: ایجاد رقابت اثربخش و افزایش انگیزه و خلاقیت در جهت توسعه محتوایی مطبوعات، ارتقای هر چه بیشتر سطح دانش رسانه‌ای شهر. قدم برداشتن در مسیر مشهد شهریادگیرنده و تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: شهروندان می توانند آثار خود را در زمینه های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، طراحی و کاریکاتور  با موضوع زیارت و آداب میزبانی، هویت شهری، فرهنگ شهروندی و شعار سال تا دهم مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

منبع:

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز جشنواره خبرنگار محله در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..