تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Sims 4 Cottage Living برای کامپیوتر – نسخه CODEX

4.3 / 5 ( 384 امتیاز )

بازی Sims 4 به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. بازی سیمز ۴ یک بازی شبیه‌سازی زندگی است که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ در آمریکای شمالی برای رایانه‌های شخصی وارد بازار شد. این بازی قسمت چهارم مجموعه بازی‌های سیمز است. این بازی دارای همان مفهوم سیمز ۳ است؛ بازی‌باز رفتار خود را در پویایی‌های گوناگون کنترل می‌کند و می‌تواند روابط را تشکیل دهد و با مردم دوست شود و سر کار رود. در این بازی برای لباس نیاز نیست به مغازه بروید.

The Sims 4 Cottage Living PC-CODEX | FitGirl Repack

بسته جدید Cottage Living اضافه شد

دانلود-بازی-the-sims-4-cottage-living

بسته الحاقی جدید طراحی خانه رویایی (به انگلیسی: Dream Home Decorator) در تاریخ ۱م ژوئن ۲۰۲۱ برای بازی Sims 4 منتشر گردید. در این بسته الحاقی شما می‌توانید فانتزی‌های خود از یک خانه‌ی خیالی را به حقیقت تبدیل کنید و هرآن‌چه که تمایل دارید را در فضای خانه بچینید. هرخانه در بازی سیمز از یک پتانسیل نهان بهره‌مند است که تنها شما می‌توانید زیبایی نهان آن‌ها را شکوفا سازید. اگر می‌خواهید اعتبار حرفه‌ای خود را بسازید، باید علایق هریک از افراد را شناسایی کرده و بعد از آن شروع به طراحی کنید تا همه‌چیز باب میل مشتری‌های شما باشد. وقتی که جادوگری خود در طراحی منازل را عملی کردید، منتظر صورت شگفت‌زده‌ی مشتریان خود باشید!

*/ ]]> تصاویر-بازی-the-sims-4-cottage-living تصاویر-بازی-the-sims-4-cottage-living تصاویر-بازی-the-sims-4-cottage-living تصاویر-بازی-the-sims-4-cottage-living تصاویر-بازی-the-sims-4-cottage-living

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl v1.75.125.1030:

بر اساس نسخه ریلز رسمی CODEX تحت عنوان The Sims 4 Dream Home Decorator-CODEX فشرده سازی شده است. تمامی بسته های الحاقی، اد-آن ها و موسیقی متن بازی در این نسخه قرار گرفته اند. بازی به نسخه v1.75.125.1030 به روزرسانی شده است. قابلیت نصب بر روی سیستم های ۳۲بیتی در این نسخه وجود ندارد. فقط سیستم عامل های ۶۴بیتی! کرک به صورت کاملا سالم است و نیازی به کلاینت Origin برای اجرای بازی ندارید. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۵۰٫۱گیگابایت به ۲۷٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۱۵ الی ۲۷ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۴۵٫۸گیگابایت است. از کتابخانه XTool که توسط Razor1911 توسعه یافته، استفاده شده است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. دو فایل اجرایی dlc-toggler.exe و dlc-uninstaller.exe در محل نصب بازی، نسخه فیت گرل، به شما اجازه می دهند تا DLCهای بازی را به دلخواه خود فعال، غیرفعال یا حذف نمایید. اگر بسته های الحاقی برای شما نمایش داده نمی شوند یا اخطار بسته شدن Origin دریافت می کنید، لطفا فایل اجرایی بازی را اجازه دهید به اینترنت متصل شود (از طریق فایروال). هم چنین، بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. info

The Sims 4 is the fourth major title in life simulation video game series The Sims, developed by Maxis and The Sims Studio and published by Electronic Arts. The Sims 4 was originally announced on May 6, 2013, and was released in North America on September 2, 2014 for Microsoft Windows. A Mac compatible version of the software was made available for digital download on February 17, 2015. The Sims 4 is the first PC game to top all-format charts in two years. The game has received mixed reviews since its release, with the majority of criticism directed towards its lack of content. Since its launch, it became the best selling PC game of 2014 and 2015. As of October 2016, The Sims 4 has sold over 5 million copies worldwide. Versions of the game for the PlayStation 4 and Xbox One consoles are also scheduled to be released on November 17, 2017.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64 Bit Required. Windows 7 (SP1), Windows 8, Windows 8.1, or Windows 10

CPU: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion

64 X2 TL-62 or equivalent)

RAM: At least 4 GB RAM

HARD DRIVE: 55 GB of free space

VIDEO: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better

DIRECTX: DirectX 9.0, 10 and 11 Compatible

INPUT: Keyboard and Mouse

سیستم پیشنهادی:

OS: 64 Bit Windows 7, 8, 8.1, or 10

PROCESSOR: Intel core i5 or faster, AMD Athlon X4

VIDEO CARD: NVIDIA GTX 650 or better

MEMORY: 4 GB RAM

HARD DRIVE: 55 GB of Hard Drive space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

——————–

آموزش نصب بسته الحاقی Cottage Living برای تمامی نسخه‌ها:

گام اول – نصب آپدیت برای رسیدن به آخرین ورژن:

1) فایل آپدیت را دانلود و اکسترکت نمایید. حتما مطمئن شوید که آنتی ویروس شما هنگام اکسترکت غیرفعال است. چرا که برخی از آنتی ویروس ها، کرک شما را اتوماتیک حذف می کنند!

2) با استفاده از فایل _setup-1.77.131.1030.exe اقدام به نصب نمایید. محل نصب آپدیت را دقیقا پوشه ی بازی سیمز 4 خود انتخاب کنید. این آپدیت بازی شما را به نسخه ی v1.77.131.1030 به روزرسانی می کند.

3) پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید تا بازی شما کرک شود.

نکته مهم!! این آپدیت به صورت مستقل می باشد و مهم نیست شما چه نسخه ای از بازی را دارید! بر روی تمامی نسخه ها نصب می شود و بازی را به آخرین نسخه فعلی یعنی v1.77.131.1030 به روزرسانی می کند. فقط مهم این است که دیتای اصلی بازی (حتی بدون هیچ بسته الحاقی) را داشته باشید!

گام دوم – نصب بسته الحاقی Cottage Living:

1) فایل مربوط به بسته الحاقی Cottage Living را دانلود کرده و اکسترکت نمایید (در انتهای بخش دانلود قرار دارد).

2) توسط فایل _setup-1.77.131.1030.exe اقدام به نصب کنید. محل نصب را حتما پوشه ی بازی سیمز 4 خود انتخاب کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین نمایید تا بازی شما کرک شده و بسته الحاقی فرار برفی فعال شود. البته ستاپ بازی هم به صورت اتومات کرک بازی را برای شما نصب می کند، برای اطمینان از کرک شدن بازی، توصیه به انجام گام سوم است.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Sims 4 Cottage Living برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..