تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داور سرشناس را محروم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آمده است: مستنداً به مواد ٦٥ آئین‌نامه اخلاق و بند الف ماده ٧٣ مقررات انضباطی با توجه به گزارش واصله مبنی بر رفتارهای غیرحرفه‌ای داوری، رضا کرمانشاهی (داور دیدار ملوان بندرانزلی و بادران)، نظر به اینکه تمام اشخاص تابع اساسنامه فدراسیون فوتبال و مقررات آئین نامه اخلاق متعهد و مکلف هستند که از ارتکاب هرگونه رفتاری که به سلامت مسابقات لطمه وارد می‌کند خودداری نمایند، لذا رضا کرمانشاهی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی به مدت بیست روز محروم است.جلسه رسیدگی به تخلف وی متعاقبا اعلام می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته‌ اول باشگاه‌های ایران تیم‌های بادران و ملوان انزلی با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف یکدیگر رفتند.

در حالی که این بازی تا دقیقه ۸۹ با تساوی بدون گل در جریان بود رضا کرمانشاهی پنالتی عجیبی به سود بادران اعلام کرد که با واکنش کارشناسان داوری روبرو و همگی بر این باور بودند تصمیم داور اشتباه بوده و بازیکن بادران در محوطه جریمه ملوان دست به شبیه‌سازی زده است.

کرمانشاهی در پی این اتفاق، معطلی ۶۰ دقیقه‌ای تیم داوری در کنار زمین به خاطر قطعی برق ورزشگاه و تجزیه و تحلیل اشتباه خود در آن صحنه را دلیل اعلام پنالتی به سود بادران اعلام و بابت این تصمیم از همه عذرخواهی کرد.

دیروز خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران در یک برنامه تلوزیونی اعلام کرده بود رضا کرمانشاهی محروم نشده و به استراحت اجباری رفته است اما کمیته اخلاق امروز کرمانشاهی را محروم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داور سرشناس را محروم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..