تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رکیک لک به فحاشی توپ‌جمع‌کن، جام را از پرسپولیس می‌گیرد؟

پرسپولیس در حالی خود را برای دو دیدار باقیمانده مقابل تراکتور تبریز و پیکان تهران آماده می‌کند که حاشیه‌های به وجود آمده برای دروازه‌بان سرخپوشان، نگرانی‌هایی را برای تیم یحیی گل محمدی به وجود آورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حامد لک در جریان بازی با ماشین سازی تبریز با توپ جمع کن پشت دروازه درگیری لفظی پیدا کرد؛ توپ جمع کنی که به نوشته مهر قبل از توهین‌ حامد لک هم الفاظی علیه دروازه بان پرسپولیس به کار برد و با روشن گذاشتن دوربین تلفن همراهش از واکنش زننده او فیلمبرداری کرد.

این اتفاق مقابل چشمان افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس افتاد اما او هیچ اقدامی برای جلوگیری از حاشیه به وجود آمده نکرد تا دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه محرومیت در بازی با تراکتور قرار بگیرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد در صورت امکان جلسه‌ای فوری را قبل از بازی با تراکتور در خصوص تخلف حامد لک تشکیل دهد تا در صورت احراز تخلف از سوی وی رأی به محرومیت او از حداقل یک بازی بدهد.

پرسپولیس در مهم‌ترین دیدارهای پایانی خود در حالی با احتمال محرومیت دروازه‌بان موفق خود روبرو می‌شود که بوژیدار رادوشوویچ را پس از دو ماه غیبت در تمرینات تیم در اختیار دارد اما باید دید او شرایط جسمانی قابل قبولی برای این دیدار دارد یا این اتفاق احتمالی باعث می‌شود تا جام از دستان پرسپولیس بلغزد و در آغوش سپاهان اصفهان که تنها دو امتیاز با سرخ‌ها فاصله دارد بیفتد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رکیک لک به فحاشی توپ‌جمع‌کن، جام را از پرسپولیس می‌گیرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..