تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد

فرمانده سپاه استان قزوین در دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان و کادر مرکز تجمیعی واکسیناسیون؛

سردار رفیعی آتانی گفت: جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد و امروز شاهد همکاری بسیار خوب دانشگاه فرهنگیان و سپاه استان در راستای ریشه کنی بیماری کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین و دکتر حمیدرضا مشهدی رییس دانشگاه فرهنگیان و کارکنان مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون قزوین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سردار رفیعی آتانی، در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل روشنفکر و فرهیخته جامعه بیان کرد: معلم، اساسی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش می باشد که نقش الگو، مربی و راهنمای دانش آموزان و هدایت کننده فرآیند تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

وی گفت: معلم، حرفه ای تخصصی و حساس را بر عهده دارد و انتخاب معلم می باید با دقت انجام شود و در جذب و نگهداری او سرمایه گذاری لازم صورت گیرد که نقش مهم و حساس پرورش معلمان در تراز انقلاب، بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان عامل تربیت کننده و متولی نیروی انسانی آموزش و پرورش یک جامعه، هدفش پیاده کردن اهدف بالای تربیتی و آموزشی در جامعه است.

وی افزود: این دانشگاه یکی از اساسی ترین نهادهای ارتقا در امر تعلیم و تربیت است و لذا چنین نهادی نیازمند توجهات بیشتر از لحاظ مادی و معنوی می باشد.

سردار آتانی گفت: جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد و امروز شاهد هستیم که این نهاد فرهنگی اقدام به ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم کرده است که بسیار قابل تقدیر است تا با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج استان، بتوان گام موثری در ریشه کنی بیماری کرونا برداشت.

در ادامه این دیدار دکتر حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه تربیت معلم فرهنگیان بیان کرد: ۲۷۰ دانشجوی ما در جهاد تربیتی در سطح استان به دانش آموزانی که در تعلیم و تربیت نیازمند یاری هستند، خدمات ارایه می دهند و پس از شناسایی این دانش آموزان، امر آموزش آغاز می شود.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه فرهنگیان در طول ایام کرونایی در استان گفت: دانشگاه فرهنگیان قزوین همزمان با شیوع کرونا با حضور دانشجویان جهادی در عرصه خدمت رسانی اقدام به تهیه و توزیع ماسک ۷ مرحله ماسک، طبخ و توزیع طعام، راه اندازی پویش کمک به کادر درمان و دوخت گام و ماسک با استفاده از ظرفیت دانشجویان و بسیاری اقدامات دیگر در راستای رزمایش کمک مومنانه نموده است.

وی افزود: در حال حاضر ۴ هزار سرباز آماده به خدمت در هر کجای استان آمادگی دارند که در عرصه تربیتی، جهادی، آموزشی و دیگر عرصه های فرهنگی ورود کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..