تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خادمیاران رضوی هفت تن گوشت قربانی توزیع کردند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی یزد از توزیع هفت تن گوشت قربانی به همت خادمیاران رضوی و خیرین بین نیازمندان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد حسین رحیمی با اشاره به اینکه هدف خادمیارن رفع محرومیت زادیی از مستمندان است، گفت: به مناسب عید قربان و طرح پویش نذر قربانی، هفت تن گوشت قربانی میان نیازمندان استان یزد توزیع شد.خادمیاران رضوی هفت تن گوشت قربانی توزیع کردند

وی افزود: همزمان با عید سعید قربان به همت خادمیاران رضوی و خیرین استان یزد ۱۹۳ رأس گوسفند و یک رأس گاو در روز عید قربان با هزینه بالغ بر ۷۸۴ میلیون تومان ذبح و بین فقرا تقسیم شد.

رحیمی نسب ادامه داد: این گوشت‌های قربانی در قالب بیش از هفت هزار بسته نذورات قربانی خادمیاران و خیری بسته بندی و میان محرومین یزدی توزیع شد.

وی گفت: این رویداد مهم نشانه‌ای از اراده مستحکم مردم در راستای نذر قربانی و حس نوع دوستی مردم نیک اندیش استان یزد در روز عید قربان است.

دبیر کانون خادمیاران رضوی استان یزد عنوان کرد: در مجموع بیش از هفت هزار خانوار در سراسر استان یزد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از گوشت قربانی بهره‌مند شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خادمیاران رضوی هفت تن گوشت قربانی توزیع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..