تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدهی مثبت همه بازار‌های دارایی در تیر ماه

در تیر ماه همه بازار‌های دارایی مثبت شدند و بورس در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، در تیر ماه بازدهی همه بازار‌های دارایی مثبت شد و در این میان بورس با فاصله چند برابری نسبت به رشد ارزش طلا و ارز در صدر جدول قرار گرفت.

بازار ارز طی این مدت نوسان زیادی را پشت سر گذاشت و نهایتا دلار با ۲درصد و یورو ۳درصد رشد قیمت معاملات تیر ماه را به پایان رساند.

در بازار طلای تهران هم اگرچه روند قیمت‌ها صعودی بود اما با رشد ۱.۷درصدی هر گرم طلای ۱۸عیار و ۱.۸درصدی سکه امامی، کمترین بازدهی نصیب سرمایه‌گذاران این بازار‌ها شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تیر ماه بهترین محل برای سرمایه‌گذاری بازار سرمایه بود چراکه شاخص کل بورس در اولین ماه تابستان موفق به ثبت بازدهی ۱۲.۲درصدی شد و به این ترتیب با اختلاف بسیار زیاد در مقایسه با سایر بازار‌های دارایی در صدر جدول نشست.

بازدهی مثبت همه بازار‌های دارایی در تیر ماه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدهی مثبت همه بازار‌های دارایی در تیر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..