تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ارزانترین هتل های کیش که کیفیت بالایی دارند

کیش، یکی از جزایر زیبای خلیج فارس است و با عنوان نگین گردشگری ایران شناخته می‌شود. این جزیره با وجود طبیعت بکر و همچنین فضای مدرن خرید، یک سفر تمام عیار را به شما پیشنهاد می‌دهد. هر سال، گردشگران زیادی با تور کیش، راهی این جزیره بی‌نظیر می‌شوند و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آن‌ها، هزینه‌های اقامت در کیش است. بهتر است بدانید که همه هتل‌های کیش، گران نیستند و شما می‌توانید با قیمتی مناسب، یک هتل مناسب و با امکانات مطلوب را انتخاب کنید تا یک سفر مقرون به‌صرفه داشته باشید؛ اما بهترین هتل‌های ارزان کیش را چطور می‌توان پیدا کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤال را پیدا کنید.

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز با ۷۸ باب اتاق در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در جنوب شرق کیش واقع شده است و یکی از هتل‌های ویلایی و ساحلی این جزیره به شمار می‌آید. این هتل در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. فاصله کوتاه هتل شباویز با ساحل، پارک دلفین و بازار مرجان در کنار امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، اینترنت، سرویس ایرانی، پارکینگ با ظرفیت ۱۲۰ خودرو و ترانسفر فرودگاه و همچنین حضور کادر آموزش دیده در فضایی دلپذیر، این هتل را به مکانی مناسب و ارزان برای اقامت مسافران تور کیش تبدیل کرده‌ است.

رزرو هتل شباویز غیر قابل کنسل و چارتر است و مسافران می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ شب از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند. محوطه بیرونی هتل سرسبز است و طبیعت بسیار زیبایی دارد. در نظر داشته باشید که فاصله هتل شباویز با مرکز شهر زیاد است؛ اما اگر برای استراحت و تمدد اعصاب به کیش سفر می٬کنید، این هتل، مکان فوق‌العاده‌ای برای اقامت شما است.

تلفن: ۵۱۷۲ ۴۴۴۶ ۰۷۶ آدرس: کیش، بعد از بازار مرجان، روبه‌روی پارک مارینا پارک هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع عکس: tourtokish.com

هتل سه ستاره تعطیلات کیش با وجود ۷۰ واحد آپارتمان و سوئیت‌های کانکت و رویال با ظرفیت ۲۲۵ تخت و امکاناتی چون تلویزیون رنگی، اینترنت، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی، یکی از بهترین مکان٬های اقامتی ارزان در کیش است، به‌خصوص برای افرادی که به‌دنبال گذراندن یک تعطیلات آرام و به دور از شلوغی مرکز شهر هستند. از هتل تعطیلات با پنج تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ساحل نیلگون خلیج فارس رسید. این هتل به مراکز گردشگری، تفریحی و مراکز خرید نیز بسیار نزدیک است.

هتل تعطیلات در مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع در سال ۱۳۷۵ احداث شده است و با معماری منحصر‌به‌فرد و محیطی سر سبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه‌سازی جذاب، آب‌نما و نورپردازی زیبا، یکی از بهترین هتل‌های ارزان کیش است. مهمانان می‌توانند در این هتل از امکاناتی چون کافی‌شاپ در محوطه روباز با فضای سبز عالی، زمین بازی بچه‌ها، اجاره اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز استفاده کنند.

تلفن: ۵۵۰۱ ۸۸۵۴ ۰۲۱ وب٬سایت: www.tatilathotel.com آدرس: کیش، میدان سیری، خیابان حافظ، نزدیک بازار پردیس ۲ هتل رویان قائم

هتل سه ستاره رویان قائم در سال ۱۳۷۶ ساخته شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۶ طبقه دارای ۱۱۰ باب اتاق ۲ تخته تا ۵ تخته با امکانات رفاهی مناسب است. هتل رویان قائم در مركز جزيره کیش قرار دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ با ظرفیت ۲۵ خودرو، صندوق امانات، کافی‌نت، ترانسفر فرودگاهی، کافی‌شاپ و رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر با سرو غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود اشاره کرد. در ضمن، این هتل به‌زودی به استخر، سونا، جکوزی، اسپا و سالن آمفی تئاتر نیز مجهز خواهد شد. هتل رویان قائم به دریا و مراکز خرید کیش از جمله زیتون، سارینا دو و مروارید و همچنین مرکز همایش‌های بین‌المللی نزدیک است.

تلفن: ۴۴۱۰ ۴۴۴۲ ۰۷۶ وب٬سایت: royanhotel.ir آدرس: کیش، بلوار ساحل هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

منبع عکس: tourtokish.com

هتل دو ستاره گلدیس در سال ۱۳۵۴ اولین هتلی بود که در جزیره کیش ساخته شد و در آن زمان به هتل سه طبقه شهرت داشت. این هتل پس از انقلاب مورد بازسازی گسترده قرار گرفت و هم‌اکنون، یکی از محبوب‍ترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. هتل گلدیس در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع با زیربنای ۶۵۵۰ متر مربع درشمال جزیره واقع شده است و با ساحل دامون، ۱۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل، نزدیک‌ترین مکان اقامتی به بندرگاه کیش است و با ۷۴ اتاق دو تخته، سه تخته و چهار تخته آماده پذیرایی از مهمانان است.

صبحانه بوفه رایگان، رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر با سرو غذاهای ایرانی و دریایی، کافی‌شاپ، پارکینگ با ظرفیت ۲۵ خودرو، ترانسفر فرودگاهی و گشت داخل جزیره، اینترنت رایگان داخل اتاق‌ها، لاندری مدرن و دو زمین بسکتبال و فوتبال از جمله امکانات هتل گلدیس هستند.

تلفن: ۳۲۳۷ ۴۴۴۲ ۰۷۶ وب٬سایت: goldiskish.com آدرس: کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین هتل آرامش کیش

هتل سه ستاره آرامش در میدان ساحل قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سه طبقه آرامش دارای دو ساختمان مجاور هم و ۶۷ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. نزدیکی این هتل به مراکز خرید مهم جزیره از جمله بازار زیتون، بازار مریم و بازار ونوس و همچنین دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل، این مکان اقامتی را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های ارزان کیش کرده است.

پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو، رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر با سرو غذای ایرانی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فضای سبز، تاکسی سرویس و اینترنت در لابی از جمله امکانات هتل آرامش کیش هستند.

تلفن: ۴۰۹۰ ۴۴۴۲ ۰۷۶ آدرس: کیش، میدان ساحل، جنب بازار زیتون هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش در بلوار دریا با ۳۹ باب اتاق و سوئیت در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت مکانی این هتل، دسترسی آسانی به دانشگاه صنعتی شریف، مراکز خرید مریم دو و ونوس و همچنین ساحل نیلگون خلیج فارس را برای مهمانان فراهم می‌کند. از جمله امکانات هتل شایلی کیش می‌توان به رستوران با ظرفیت ۶۴ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو، اینترنت، یخچال و تلویزیون در اتاق، صندوق امانات، تاکسی سرویس و اجاره اتومبیل اشاره کرد.

تلفن: ۳۴۱۱ ۴۴۴۲ ۰۷۶ آدرس: کیش، انتهای بلوار دریا، جنب هتل فلامینگو

برای اطلاع از بهترین قیمت تور کیش و همچنین مقایسه قیمت هتل‌های کیش، می‌توانید به سایت کجارو بروید و از میان تورهای متنوع، بهترین تور مسافرتی را تهیه کنید.

منبع عکس کاور: tatilathotel.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ارزانترین هتل های کیش که کیفیت بالایی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..