تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ خاص بهاره رهنما در دورهمی بازیگران + عکس

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد.بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.بهاره رهنما همسر قبلی پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود. او یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارد. پریا تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که داغدار فوت پدرش است  چندی پیش با تیپی خاص و زیبا در دورهمی که با حضور بازیگران مطرح برگزار شده بود حضور پیدا کرد.

بهاره رهنما در دورهمی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ خاص بهاره رهنما در دورهمی بازیگران + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..