تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان اصفهان: با دختران نوجوان کلیپ درگیری اصفهان و خانواده‌هایشان مصاحبه روانشناختی انجام شد / آنها با اخذ تعهدات لازم به دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در پی شناسایی دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، با انجام دعوت در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب مصاحبه روانشناختی با ایشان و خانواده‌هایشان انجام و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

اصفهانی با اعلام این خبر از علل اصلی موضوع به عدم نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی اشاره نمود و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان اصفهان: با دختران نوجوان کلیپ درگیری اصفهان و خانواده‌هایشان مصاحبه روانشناختی انجام شد / آنها با اخذ تعهدات لازم به دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..