تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین هواپیما ساخته شده از LEGO رونمایی شد، 40 هزار قطعه و 10 ماه زمان!

مجموعه اسباب‌بازی‌های لگو از گذشته‌ تا امروز به عنوان ابزاری برای توسعه مهارت‌ها، افزایش تخیل بهبود صبر شناخته می‌شدند که این روزها با گسترش ابزارهای واقعیت مجازی کمتر کسی به موارد گفته شده توجه می‌کند. با این وجود چه کسی نیاز به واقعیت مجازی دارد؟ وقتی می‌توان بزرگترین پروژه‌های ساخت دست بشر را با قطعات لگو در مقیاسی کوچک بازسازی کرد. یکی از این پروژه‌های عظیم، بازسازی ایرباس A380 سوپرجامبو با قطعات لگو است.

نسخه لگو ایرباس A380 سوپرجامبو به صورت سفارشی ساخته شده و برای طراحی آن از نسخه فعال در خطوط هواپیمایی امارات استفاده شده است. این ماکت بیش از 40 کیلوگرم وزن دارد، طول بال‌های آن به 2.1 متر می‌رسد و طول آن نیز 1.82 متر است. برای تکمیل این ماکت به بیش از 40 هزار قطعه لگو نیاز بوده است که در طول ده ماه کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا شکل نهایی این هواپیما خلق شود.

ایرباس A380‌

ساختار ایرباس A380‌ در چند طبقه شکل گرفته و ماکت لگو آن نیز از همین قالب پیروی می‌کند. بالاترین قسمت این ماکت را بخش VIP هواپیما تشکیل می‌دهد. در قسمت کناری آن نیز صندلی‌های درجه دوم یا بیزینس قرار دارند. در نهایت سومین بخش این هواپیما را قسمت بزرگ اکونومی تشکیل می‌دهد که با مشاهده جزئیات هر قسمت از آن شگفت زده خواهید شد. هر چهار موتور این هواپیما نیز به همراه فلپ ها و اسپویلرها به طور کامل بازسازی شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین هواپیما ساخته شده از LEGO رونمایی شد، 40 هزار قطعه و 10 ماه زمان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..