تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای پای خدمتگزاران در مناطق سیل‌زده راین کرمان

امداد رسانی به سیل زدگان مناطق سختگذر عشایری وکوهستانی دامنه کوه راین ،با فروکش کردن سیلاب شتاب گرفت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،فرمانده مقاومت بسیج سپاه بسیج راین گفت :روندامدادرسانی وتوزیع بسته های غذایی بنیاد برکت  به آسیب دیدگان از سیل در روستاهای دودران ،زیارتگاه ، به ویژه باب زنگی راین شتاب گرفته است.صدای پای خدمتگزاران در مناطق سیل‌زده راین کرمان

سروان حسین افضلی گروه افزود: از ابتدای وقوع سیل، بعلت مسدود بودن مسیر این مناطق امداد رسانی به مناطق سیل زده راین به ویژه روستای باب زنگی  دشوار بود اما با فروکش شدن سیلاب امکان امداد رسانی بهتر فراهم شده است.

بگفته وی:در پی بارندگی‌های شدید اخیر بسیاری از روستاها و مناطق عشایری و سختگذر منطقه راین خسارت دید و از همان ساعات اولیه گروه های جهادی و مسئولان بخش در مناطق آسیب دیده حضور یافتند.

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای پای خدمتگزاران در مناطق سیل‌زده راین کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..