تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانداری ایذه کشته شدن یک نفر در اعتراضات را تایید کرد/توصیه مدیر حوزه‌های علیمه به مردم خوزستان: هوشیار باشید که دشمنان در صف‌های شما رسوخ نکند/آیا احمدی‌نژاد دلسوز خوزستان است؟/سفر خانوادگی ۳ نماینده مجلس انقلابی به عراق با پرواز اختصاصی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند رئوفیان: کابینه شرکت سهامی نیست/ توجیه عجیب قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی درباره بی تدبیری مراسم مسلمیه /قوامی: هیچ جریان سومی شکل نمی‌گیرد و... را می‌خوانید.

فرمانداری ایذه: یک جوان در تجمعات روز گذشته در این شهرستان کشته شد
سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه از جان باختن یک جوان و ۱۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در حوادث و تجمعات روز گذشته در این شهرستان خبر داد. حسن نبوتی با اشاره به تجمع روز گذشته مردم شهرستان در مرکز این شهر به دلیل مشکلات بی‌آبی خوزستان اظهار کرد در پی این تجمع یک جوان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.وی افزود کار شناسایی ضارب یا ضاربین این حادثه در دستور کار قرار دارد و پس از شناسایی عوامل برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه اضافه کرد در پی این حادثه ۱۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز مجروح و برای انجام مداوا در بیمارستان بستری هستند.نبوتی در پایان گفت کشته شدن ۳ نفر دیگر در این حوادث تکذیب می‌شود و شایعه‌ای بیش نبود.

رئوفیان: کابینه شرکت سهامی نیست
ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین، در رابطه با ایراد برخی نطق‌ها از تریبون مجلس از سوی نمایندگان و بیان هشدارها نسبت به تشکیل کابینه خطاب به رئیس‌جمهور منتخب و در پاسخ به این سوال که «ایجاد چنین فشارهایی روی رئیسی برای تشکیل کابینه چه انگیزه‌ای با خود دارد؟ و اینکه چنین اقدامی مصداق دخالت در کار دولت و تعیین تکلیف برای رئیس‌جمهور منتخب نیست؟»، گفت: مجلس یک نهاد قانونگذار است که نمایندگان منتخب مردم علاوه بر وظیفه قانونگذاری، مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قوانین، بررسی کارنامه و برنامه وزرای پیشنهادی و رأی اعتماد به آن‌ها را دارند، صرفا وظیفه دارند در همین چارچوب عمل کنند. اینکه برای رئیس‌جمهور تعیین تکلیف کنند که کابینه باید چنین و چنان باشد و برای او خط و نشان بکشند، وظیفه نمایندگان نیست.وی ادامه داد: مردم رئیس‌جمهور انتخاب می‌کنند تا جز به تامین منافع ملی فکر نکند؛ و من معتقدم در این دوره بیش از دوره‌های قبلی مردم چنین حقی را مطالبه می‌کنند و آقای رئیسی رئیس‌جمهوری است که بیش از هفت رئیس‌جمهور پیش از خود در معرض سوال و مطالبه گری مردم قرار خواهد گرفت. لذا شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی یا جریان‌های سیاسی به بهانه اینکه به پیروزی رئیس‌جمهور منتخب کمک کردند، حق ندارند امروز از وی انتظار داشته باشند که در کابینه سهیم باشند، این نوع سهم‌خواهی‌ها کار عقلا نیست و به دور از نگاه به تامین منافع ملی و مصالح کشور است، کابینه که شرکت سهامی نیست.

حسین سبحانی‌نیا: برخی جریانات اصولگرا منتقد دولت رئیسی می‌شوند
حسین سبحانی‌نیا، فعال سیاسی اصولگرا: امروز مردم باعث و بانی همه مشکلات کشور را اصلاح طلبان می دانند چرا که آنها حامی دولت مستقر هستند، پس تا زمانی که اصلاح طلبان بتوانند این ذهنیت عمومی را تغییر دهند زمان زیادی خواهد برد. هر چند اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سیاسی منتقد به نقادی عملکرد دولت آقای رئیسی خواهند پرداخت، با این حال به نظر نمی آید در کوتاه مدت بتوانند نقش مهم و اثرگذاری را از خود در عرصه سیاسی کشور به نمایش بگذارند. این فعال سیاسی درباره شکل گیری طیف منتقد دولت سیدابراهیم رئیسی از درون مجموعه اصولگرایی گفت: چنین امری بستگی به ترکیب کلی دولت و انتخاب مدیریت های میان دارد. به عبارت دیگر باید دید ترکیب مدیران دولت آینده چقدر می تواند جریان های اصولگرایی را شامل شود. اگر برخی جریان های مدعی احساس کنند آن طور که توقع و انتظار داشتند امکان حضورشان در حوزه مدیریت اجرایی دولت محقق نشده است به تدریج ممکن است به عنوان نقد عملکرد دولت اظهارنظر کنند. دولت آینده ترکیبی از مجموعه نیروهای توانمند و مقبولی باشد که در بدنه جریان انقلاب وجود دارد.

اشرفی اصفهانی:حجب و حیای خاتمی اجازه نمی‌دهد مانند احمدی‌نژاد باشد
حجت السلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی درباره نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نقدهایی که به جریان اصلاحات پس از این انتخابات شد، گفت: همیشه اوضاع سیاسی کشور یکنواخت نبوده است؛ بعد از پیروزی انقلاب و هنگامی که دولت موقت تشکیل شد و بعد هم دولت دائم شکل گرفت و سپس مجلس قانونی روی کار آمد، هرکدام از روسای جمهور که روی کار آمدند از داستان بنی‌صدر و شهید رجایی گرفته تا بعد از آن که مقام معظم رهبری ریاست جمهوری را بر عهده گرفتند یا دوره‌های آیت الله هاشمی، آقای خاتمی، آقای احمدی نژاد و روحانی نگاه کنیم شرایط نشان‌دهنده این است که در هر دوره یک جبهه‌ای اقتدار دارد. این فعال سیاسی یادآور شد: مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی یک سرمایه عظیمی برای کشور بود که متاسفانه از دست رفت چراکه آقای هاشمی این‌گونه نبود که یک جانبه عمل کند بلکه به صورتی اقدام می‌کرد که هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب ایشان را قبول داشتند و احترام قابلی داشتند؛ حال دیگرانی همچون آقای خاتمی  اقتضاعاتی دارند و آن‌طور که از آقای احمدی‌نژاد و دولتش حمایت کردند مورد حمایت نبود که اتفاقا هم مشاهده کردیم که درست عکس قضایا عمل می‌کند و تفرقه‌انگیزی انجام می‌دهد او حتی اصول را زیر سوال برد و افراط و تفریط انجام داد در صورتی که اگر کسی آدم متدین و باتقوایی باشد اینطور عمل نمی‌کند، آقای خاتمی هم می‌توانست این گونه عمل کند اما آن حجب و حیایی که داشت و شخصیت اجتماعی‌اش ایجاب نمی‌کند که موضعی بگیرد.

آیا احمدی‌نژاد دلسوز خوزستان است؟
مشاور اسبق احمدی‌نژاد در توئیتی نوشت: محمود احمدی نژاد در تمام دوران هشت سال دفاع مقدس، حتی برای یک ساعت در جبهه خوزستان حاضر نبوده است. عبدالرضا داوری، مشاور اسبق احمدی‌نژاد در توئیتی نوشت: محمود احمدی نژاد در تمام دوران هشت سال دفاع مقدس، حتی برای یک ساعت در جبهه خوزستان حاضر نبوده تا از مردم و خاک خوزستان در برابر دشمن بعثی دفاع کند. او در دولتش هم با استانی کردن مدیریت آب، خوزستان را به بی آبی و خشکسالی کشاند.احمدی‌نژاد، دلسوز خوزستان نیست.

آستان حضرت عبدالعظیم مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران را عامل برگزاری مراسم ملسمیه دانست
روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در خصوص اظهارات مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران پیرامون برگزاری آیین مسلمیه در سال جاری بیانیه ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: اخیرا" جناب آقای مدیر کلّ محترم تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور بیانیه ای، مدیران و مسئولان شهرری و از جمله خدمتگزاران این آستان مقدس را مورد لطف قرار داده و آن‌ها را متهم به بی‌تدبیری و فرار از مسئولیت! کرده است.ایشان در اظهارات خویش خاطرنشان کرده اند: چون هیچ نهادی حاضر نشد وظیفه ساماندهی و برقراری نظم را برعهده گیرد طبیعی است که پروتکلهای بهداشتی رعایت نشود! و بدین ترتیب عذری بدتر از گناه برای نادیده گرفتن ضوابط و مقرّرات تراشیده اند، در حالی که اگر بند اوّل وظایف سازمان تبلیغات اسلامی را مبنی بر "سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی، مردمی!" یکبار مرور می کردند < بویژه در مورد هیئأت مذهبی که مجوّز راه اندازی و فعالیت‌های خود را از همان سازمان دریافت می کنند >، آنگاه درمی یافتند که اظهارات ایشان، دقیقا «سند محکومیّت همان اداره‌ای هست که مدیریت آن را برعهده دارد، لذا مناسب است که ایشان بدون احاله این مسئولیت به سایر سازمانها و نهادها، مستندات و مدارک تدابیر و برنامه ریزی‌ها و اقدامات خود را در مورد ۶ مقوله سیاسگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر مراسم مسلمیه ارائه و منتشر ساخته تا در معرض قضاوت مردم قرار گیرد و ضمنا اعلام فرمایند که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته چند بار شخصا در مراسم لیالی مسلمیه در حرم حضور یافته و شاهد ازدحام داخل بازار و صحنها و حرم بوده‌اند تا بیش از پیش آشکار شود به تبع‌عدم سیاست‌گذاری و برنامه ریزی از سوی آن سازمان، مسئولیت‌عدم رعایت پروتکلها و دستور العمل ها و به مخاطره افتادن سلامتی و بهداشت مردم نیز بر عهده خود ایشان است ولا غیر!در پایان با توضیح مجدد این مطلب که آستان مقدّس بموازات پایبندی به شعائر دینی و مذهبی و ضرورت برگزاری اصولی و با شکوه مراسم دینی در عین پایبندی به قوانین و مقرّرات کشور، پیشاپیش‌عدم امکان برگزاری مراسم مسلمیه را در داخل محدوده حرم با حضور قریب ۲۵۰۰۰۰ نفر که یقینا «امکان کنترل آن و رعایت پروتکل‌ها را غیر ممکن ساخته و منجر به فاجعه می شد، (و نه خارج از آستان که در حوزه نظارت سایر سازمانها و نهادها می باشد) همراه با عذر خواهی به اطّلاع عموم رسانیده بود و در صورت نادیده گرفتن ضوابط ابلاغی، اکنون مورد اعتراض مراجع قانونی و حتی برخی از منتقدین امروز قرار می گرفت! یکبار دیگر کلیه برادران عزیز و خواهران گرامی و اعضاء محترم هیئت‌های مذهبی و متولیان امور فرهنگی را خاضعانه به رعایت قوانین و مقرّرات و ضوابط کشور اسلامی، که مورد تأکید مقام معظّم رهبری می باشد، فراخوانده و رجاء واثق دارد بحول و قوّه الهی با گذر از شرائط فعلی، مجددا» شاهد برگزاری مراسم و تجمعات با شکوه مذهبی خواهیم بود. انشاءالله

توجیه عجیب قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی درباره بی تدبیری مراسم مسلمیه
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی درباره بی تدبیری مراسم مسلمیه در شهرری گفت: چون درب حرم ها بسته است مردم مجبور می‌شوند در خارج از حرم‌ها عزاداری کنند!


غلامعلی رجایی: جواب مردم خوزستان نباید گلوله و دستگیری باشد
غلامعلی رجایی در واکنش به حوادث خوزستان: با اظهار تأسف باید بگویم ده ها نفر مجروح و ده ها نفر دستگیر شده اند که باید سریع تر تکلیف اینها روشن شود. مردم حق دارند اعتراض کنند؛ کما اینکه در قضیه بنزین حق داشتند اعتراض کردند. ولی جواب آنها نباید با گلوله و دستگیری باشد. حساب چهار نفر که آشوب می کنند از مردم جدا است. به هر حال ما که ریگی را در آسمان دستگیر می کنیم و می آوریم و روح الله زم را می آوریم و محاکمه می کنیم، چه طور نمی توانیم چهار نفر آدم آشوبگر را بین اینها شناسایی کنیم؟! و اینکه بخواهند مردم را به گلوله ببندند که قاعدتا هیچ کس موافق این قضیه نیست و به نظر من باید با تدبیر و حوصله بیشتری برخورد شود. به نظر من اینها کارنامه نظام را منکوب می کند.


ظریف به مجمع تشخیص می رود؟
محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در رابطه با احتمال حضور محمدجواد ظریف در مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: اینکه نسبت به دیگر اعضا چه رویکردی در پیش گرفته خواهد شد بیشتر به صلاحیتهای ذاتی آن فرد برمی گردد که به صفت شخصیت حقیقی آن فرد منشا اثر و ضمنا مورد تایید رهبری هم قرار داشته باشد؛ اگر چنین اتفاقی افتاد و یک شخصیتی که به صفت فردی و حقیقی بتواند به این موقعیت کمک کند و رهبری هم او را مورد تایید قرار دهند علی القاعده آنها هم می توانند در مظان عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرند.

سفر خانوادگی ۳ نماینده مجلس انقلابی به عراق با پرواز اختصاصی
انتشار تصویری از نامه مدیرکل تشریفات مجلس درباره سفر ۳ نماینده به کربلا با پرواز اختصاصی خبرساز شد. به گزارش دیده بان ایران، در حالی که در پی شیوع گسترده کرونا در شهر‌های تهران و کرج تعطیلات و محدودیت شش روز اعمال شده این سه نماینده به همراه خانواده به عراق سفر کرده‌اند! محمدرضا پورابراهیمی، محمدرضا رضایی کوچی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی سه نماینده‌ای هستند که قرار است به همراه خانواده و با پرواز اختصاصی به عراق سفر کنند.

فرمانداری ایذه کشته شدن یک نفر در اعتراضات را تایید کرد/توصیه مدیر حوزه‌های علیمه به مردم خوزستان: هوشیار باشید که دشمنان در صف‌های شما رسوخ نکند/اشرفی اصفهانی:حجب و حیای خاتمی اجازه نمی‌دهد مانند احمدی‌نژاد باشد/سفر خانوادگی ۳ نماینده مجلس انقلابی به عراق با پرواز اختصاصی

جلالی زاده: چهار سال آتی دوران تردید و تردد است
جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب اما معتقد است که چهار سال پیش رو دوره تردید و تردد است. او در توضیح این نظر خود به «نامه نیوز» می‌گوید: «به نظر من بعد از این انتخابات هم در جبهه اصولگرایی و هم در جریان اصلاح‌طلبی شکاف‌هایی ایجاد و گروه‌هایی جدا می‌شوند». وی تاکید کرد: «چهار سال آینده یک دوره نوسان، تردید و تردد خواهد بود. بالاخره افرادی احساس کردند کاری از اصلاح‌طلبان ساخته نیست و حامی رئیسی شدند. برخی از نام‌و‌نشان اصلاح‌طلبی استفاده کرده و رویکرد دیگری در پیش گرفتند. این گروه‌ها احتمالا به اهداف مالی خود نمی‌رسند و یا بی‌تفاوت شده و یا به جریان اصلاحات برمی‌گردند. همه این‌ها نیز بستگی به فضای سیاسی کشور دارد.» این عضو حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: «اگر حاکمیت به این نتیجه برسد که حذف جریان اصلاحات به زیان حاکمیت است، فضای سیاسی کشور باز شده و زمینه احیای اصلاح‌طلبی ایجاد می‌شود».

برای اینکه مشکلات مردم انعکاس پیدا نکند، به دنبال محدودسازی اینترنت هستند
محمود حریرچی فعال و آسیب‌شناس اجتماعی به رویداد‌۲۴ می‌گوید: مجلس در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، نمایندگان به جای تلاش برای رفع مشکلات مردم به موضوعاتی مانند فضای مجازی می‌پردازند. این افراد برای اینکه مشکلات و درد مردم انعکاس عمومی پیدا نکند به دنبال محدود سازی اینترنت هستند. این نمایندگان چرا قانون حمایت از خانواده و قانون حقوق کودکان که ده سال است خاک می‌خورد را پیگیری نمی‌کنند؟ این‌ها نمی‌خواهند مردم از طریق فضای مجازی مشکلات را متوجه شوند و با همدیگر همدردی داشته باشند از همین رو می‌گویند فسادزا است.


قوامی: هیچ جریان سومی شکل نمی‌گیرد
ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نمایندگان مجلس ششم درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «اصولگرایان بعد از این بهانه‌ای ندارند که گرفتاری‌ها را بر گردن این و آن بیندازند. اکنون هم قوه مقننه، هم قوه مجریه و هم شوراها در دستان آنهاست و ما منتظریم تمام انتقادهایی که داشتند را رفع کنند. البته باید پذیرفت که مردم در این دوره خواهان مدیریت اصولگرایان بودند و گرچه مشارکتی حداقلی رخ داد اما آنها به هر حال اصولگرایان رأی آوردند. حالا در این شرایط جبهه اصولگرایی باید همه تلاشش را به کار گیرد که وعده‌هایی که داده است را محقق کند». قوامی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است جریان سومی از درون جریان‌های سیاسی موجود شکل بگیرد، گفت: «مطمئن باشید که هیچ جریان سومی شکل نمی‌گیرد. ممکن است افرادی مانند آقای احمدی‌نژاد با اصولگرایان زاویه پیدا کنند و حتی طرد شوند اما تبدیل به جریان نمی‌شوند و در حد یک نیروی منتقد باقی می‌مانند؛ از سوی دیگر اصلا چنین ظرفیتی در عالم سیاست کنونی وجود ندارد».

حکم دادگاه برای دختران قمه کش در اصفهان
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: از دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود و خانواده‌های آنان، در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب برای شرکت در مصاحبه روانشناختی دعوت شد. علی اصفهانی افزود: برای این نوجوانان و خانواده های آنان علاوه بر تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات لازم صادر شد تا ضمن اخذ تعهد، دوره‌های آموزشی و تربیتی را به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات بعدی بگذرانند. وی از جمله علت های این آسیب های اجتماعی را نبود نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی دانست و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش هم شد.

حریرچی: در مورد واکسن عذرخواه مردم هستیم
معاون کل وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت کرونا در کشور در عین حال به علت مشکلاتی که در تهیه واکسن کرونا وجود دارد و روند واکسیناسیون را با تاخیر مواجه کرده است از مردم عذرخواهی کرد.دکتر ایرج حریرچی، گفت: درست است که روز سه شنبه ( ۲۹ تیرماه) ۴۲۴ هزار واکسن کرونا تزریق شده است و درست است که تعداد دُز تزریقی ما به ۹ میلیون و ۲۴۲ هزار رسیده است و درست است که تمام تلاش‌ها برای واردات واکسن انجام شده است و برای تامین واکسن‌های داخلی اقدامات خوبی صورت گرفته است اما انتظارات مردم این است که در چند ماه اخیر واکسیناسیون عمومی وسیع‌تری صورت گیرد که متاسفانه موفق نشدیم و از مردم عزیز فارغ از اینکه چه میزان قصور و تقصیر وجود دارد، صمیمانه از طرف همه کسانی که در این سیستم در نظام کار می‌کنند، عذر خواهی می‌کنم، گرچه شاید برخی این عذرخواهی را قبول نداشته باشند ولی واقعیت است که عذرخواه و هم درد مردم هستیم.

مصاحبه صداوسیما با یکی از رهبران طالبان
مصاحبه شبکه انگلیسی زبان صداوسیما (پرس تی وی) با یکی از اعضای ارشد گروه طالبان، امشب روی آنتن این شبکه می‌رود. گفت‌وگوی اختصاصی پرس تی وی در قالب مصاحبه محسن اسلام‌زاده، مستندساز ایرانی با مولوی خیرالله خیرخواه، یکی از اعضای ارشد گروه طالبان که اخیرا انجام شده است، امشب، سی‌ام تیر ساعت ۲۱ و ۳۰ از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. اسلام‌زاده که مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» درباره گروه طالبان را نیز ساخته، درباره چگونگی مصاحبه با مولوی خیرالله خیرخواه گفت: این گفت‌وگوی ۵۰ دقیقه‌ای با عضو ارشد طالبان در جریان سفر هیئت نمایندگی این گروه به ایران در چند روز گذشته انجام شده است.

درگیری لفظی حامد لک در بازی مقابل ماشین سازی با توپ جمع کن ها
هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی نسبت به رفتار دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز واکنش نشان داد هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از رفتار دروازه‌بان پرسپولیس با توپ جمع کن در جریان بازی مقابل ماشین سازی، نامه‌ای را خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرد. در این نامه آمده است: "جناب شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
باسلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)، به استحضار می‌رساند در جریان بازی تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران روز سه شنبه (00/4/29) در استادیوم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران با رفتارهای غیر اخلاقی و به کاربردن الفاظ رکیک که فایل ویدئویی آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته به توپ جمع کن نوجوان استادیوم بی حرمتی و توهین کرد.

مدیرحوزه‌های علمیه: مردم خوزستان هوشیار باشند که دشمنان در صف‌های آنها رسوخ نکنند
مدیرحوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز باید همه در کنار مردم خوزستان قرار بگیریم و مشکل‌های آنان را کاهش بدهیم گفت: تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند که دشمنان در صف‌های آنان رسوخ و نفوذ پیدا نکنند. آیت الله علیرضا اعرافی روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جمکران اظهار داشت: واقعا ما امروز در قم و جمکران و در این جمع بزرگ همه به‌خاطر مشکل‌هایی که مناطق محروم ما به‌خصوص خوزستان عزیز ما دارند، احساس درد داریم و با آنها اظهار همدری و همدلی می‌کنیم و امیدواریم با یک حرکت جهادی چند مشکل اساسی آن استان که استان عزیز و بزرگی است، رفع شود. وی یادآور شد: خوزستان استانی است که قبل از اینکه ما در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ایران و انقلاب برویم، خودِ آن مردم آمدند و سینه سپر کردند، امروز نیز باید همه در کنار آنها قرار بگیریم و مشکل‌های آنها را کاهش بدهیم. وی اضافه کرد: البته تقاضایی نیز که وجود دارد این است که جوانان و مردم شریف خوزستان هوشیار باشند، دشمنان در صف‌های آنها رسوخ و نفوذ نکنند.

شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج او
مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد و اینطور عنوان شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است. این ماجرا ابتدا توسط داماد خانواده انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود. حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

هانیه توسلی: تمام سکانس‌هایم در «زخم کاری» تکه تکه شد
هانیه توسلی در ویدئویی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، درباره داستان سریال زخم کاری گفته است: این سریال درباره طمع است. طمع آدم‌هایی است که همه آنها به لحاظ اخلاقی مشکلاتی دارند و حالا باید ببینیم که تبعات آن چه می‌شود.اما سانسور تا این حد برای من عجیب است.هانیه توسلی درباره سانسور با بخش‌هایی از بازی اش در سریال «زخم کاری» با بیان اینکه سانسور تا این حد برایش عجیب است، گفت: تمام سکانس‌های من تکه تکه شد، برخی عکس‌العمل‌ها در سکانس‌ها عجیب است چون جاهایی من می خندم و سوال است برای مخاطب که چرا خندید چون برخی قسمت‌ها حذف شده‌ است. قسمت‌هایی درآمده که بازی ما هم آسیب دیده. سانسور تا این حد برای من عجیب است، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم همه‌چیز را می‌دانند و می‌بینند، حتی در فیلم‌هایی که خودشان در اینستاگرام منتشر می‌کنند خشونت یک قمه‌کشی را نشان می‌دهند، ما با مشکلات وحشتناکی درگیریم و فکر نمی‌کنم سانسور راه حل ترویج خشونت و یا هر چیز دیگری باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانداری ایذه کشته شدن یک نفر در اعتراضات را تایید کرد/توصیه مدیر حوزه‌های علیمه به مردم خوزستان: هوشیار باشید که دشمنان در صف‌های شما رسوخ نکند/آیا احمدی‌نژاد دلسوز خوزستان است؟/سفر خانوادگی ۳ نماینده مجلس انقلابی به عراق با پرواز اختصاصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..