تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال در کنگره آمریکا بر سر دروغگویی درباره کرونا / تنش لفظی بین فائوچی و راند پال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس، «آنتونی فائوچی»، متخصص ارشد آمریکا در امور بیماری‌های عفونی و «راند پال»، نماینده مجلس سنا یکدیگر را به دروغگویی درباره ویروس کرونا متهم کردند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته جدال‌های مکرر میان فائوچی به عنوان رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و مشاور رئیس‌جمهور این کشور با راند پال، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی یک بار دیگر به صحن کنگره کشیده است.

فائوچی در جلسه‌ای که سه‌شنبه در یک کمیته مجلس سنا برگزار شد با عصبانیت با راند پال برخورد کرد. او اظهارات پال را مبنی بر نقش‌آفرینی آمریکا در تأمین مالی آزمایشگاهی در چین که گمان می‌رود عامل شیوع کرونا باشد، رد کرد.

فائوچی در جلسه کمیته «سلامت، آموزش، کار و امور مستمری‌بگیران» در مجلس سنای آمریکا صحبت می‌‌کرد و مدعی شد مقاله پژوهشی مورد استناد راند پال، به نوع دیگری از ویروس که ارتباطی با کرونا ندارد اشاره دارد.

فائوچی با لحنی تند گفت: «سناتور پال، شما کاملاً صادقانه بگویم نمی‌دانید درباره چه صحبت می‌کنید و من از شما می‌خواهم همین را رسماً اعلام کنید که نمی‌دانید درباره چه صحبت می‌کنید.»

فائوچی در ادامه گفت: «سناتور! اگر کسی در اینجا دروغ می‌گوید، آن شما هستید.»

راند پال قبل‌تر گفته بود که دکتر فائوچی سعی می‌کند مسئولیتش در قبال مرگ ۴ میلیون نفر در سراسر دنیا به دلیل شیوع «کووید-۱۹» را پنهان کند.

فائوچی در پاسخ گفت: «منظور شما این است که اقدامات ما باعث مرگ مردم شده است؟ این واقعاً من را عصبانی می‌کند. سناتور! اگر کسی در اینجا دروغ می‌گوید، شما هستید.»

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال در کنگره آمریکا بر سر دروغگویی درباره کرونا / تنش لفظی بین فائوچی و راند پال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..