تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه چیز در مورد داستان، بازیگران و تاریخ انتشار فیلم The Green Knight + تریلر

The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال از دیوید لاوری است که دو پاتل در نقش سر گاواین در آن بازی کرده و روایت آن در مورد داستان افسانه ای دوران شاه آرتور است. همانند بسیاری از دیگر تولیدات سینمایی سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ساخت و انتشار فیلم The Green Knight نیز به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ با تعویق همراه شد. قرار بود این فیلم در سال ۲۰۲۰ در فستیوال South by Southwest اکران شود اما با کنسل شدن این فستیوال، تاریخ اکران جدیدی برای فیلم لاوری اعلام شد. فیلم The Green Knight نیز به روزآمدسازی و روایت مجدد داستان های افسانه ای آرتوری پرداخت و داستان شاه آرتور، ملکه گینور و شوالیه های میز گرد را روایت می کند.

The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال از دیوید لاوری است که دو پاتل در نقش سر گاواین در آن بازی می کند.

مخاطبان علاقه زیادی به این چنین داستان ها دارند و به همین دلیل در سال ۱۹۸۱ فیلم Excalibur با بازی نیکول ویلیامسون و هلن میرن، در سال ۱۹۹۵ فیلم First Knight با بازی شان کانری در نقش شاه آرتور در کنار ریچارد گر در نقش لنسلوت، فیلم King Arthur در سال ۲۰۰۴ با بازی کلایو اوون، کیرا نایتلی، مدس میکلسن و جوئل اجرتون در نقش گاواین و همچنین فیلم شکست خورده در گیشه گای ریچی با نام King Arthur: Legend of the Sword در سال ۲۰۱۷ نیز همگی با تمرکز بر داستان شاه آرتور ساخته شده اند. داستان The Green Knight نیز خود اقتباس های سینمایی متعددی داشته است، از جمله لایو اکشنی در سال ۱۹۷۳ و یک فیلم انیمیشن نیز در سال ۱۹۸۴. بدین ترتیب واضح است که مخاطبان علاقه زیادی به داستان های شرافت و شجاعت دارند که با داستان افسانه آرتور می آید. فیلم The Green Knight قرار است جمعه ۳۰ جولای به طور انحصاری در سینماها اکران شده و دستکم تا مدتی خبری از آن در سرویس های استریمنیگ نخواهد بود.

The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال از دیوید لاوری است که دو پاتل در نقش سر گاواین در آن بازی می کند.

این فیلم بر اساس شعری مربوط به قرن چهاردهم میلادی به نام Sir Gawain and the Green Knight ساخته شده که یک عشق دلیرانه از نوع محبوب در میان آریستوکرات ها در قرون وسطی است اما مخاطبان قرن بیست و یکم می توانند انتظار داشته باشند که دیوید لاوری که خود نویسندگی و تدوین فیلم را نیز بر عهده داشته، این داستان را برای مخاطبان امروزی روزآمد کرده باشد. داستان اورجینال این افسانه لحظه ای در بارگاه شاه آرتور را روایت می کند که سر گاواین، برادرزاده پادشاه، چالش مرموز شوالیه سبز را می پذیرد که با تبر خود ضربه ای به این شوالیه وارد کند و یک سال بعد در همان روز ضربه ای متقابل از او دریافت کند. گاواین ضربه خود را به شوالیه زده که باعث قطع شدن سر او می شود. در ادامه شوالیه سبز سر خود را برداشته و به گاواین یادآوری می کند که تاریخ این روز را به یاد داشته باشد و سپس آنجا را ترک می کند.

The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال از دیوید لاوری است که دو پاتل در نقش سر گاواین در آن بازی می کند.

شرافت و وفاداری گاواین در سال پس از این حادثه مورد آزمایش قرار می گیرد و در ادامه او به دنبال شوالیه سبز می رود تا وفای به عهد کند. از بازیگران این فیلم می توان به دو پاتل (Slumdog Millionaire, Lion) در نقش سر گاواین و شان هریس (فرانچایز Mission: Impossible) در نقش شاه آرتور اشاره کرد. کیت دیکی (Game of Thrones, Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi) نیز در نقش ملکه گینور ظاهر شده و دیگر بازیگران فیلم نیز جوئل اجرتون (The Great Gatsby, Star Wars: Episode III – The Revenge of the Sith) و آلیسیا وایکاندر (Ex Machina, The Danish Girl) خواهند بود. در نقش های فرعی این فیلم نیز باید به ساریتا چودوری (Lady in the Water, The Hunger Games: Mockingjay – Part 2) در نقش مادر گاواین، بری کیوگان (Dunkirk, The Killing of a Sacred Deer) در نقش یک زباله گرد، ارین کلیمن (Falcon and the Winter Soldier, Rogue One) در نقش وینیفرد و رالف اینسون (The Witch, Gunpowder Milkshake) در نقش شوالیه سبز اشاره کرد.

The Green Knight یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال از دیوید لاوری است که دو پاتل در نقش سر گاواین در آن بازی می کند.

تریلر فیلم The Green Knight در می ۲۰۲۱ منتشر شده و به داستان ترسناک جستجوی شرافت و آزمودن وظیفه شناسی شخصیت گاواین اشاره دارد. همچنین این تریلر برخی از عناصر فانتزی که فیلم در خود دارد را به نمایش می گذارد، مانند حیوانات سخنگو و غول ها و به داستانی بزرگتر اشاره دارد که شخصیت سر گاواین با بازی دو پاتل شخصیت اصلی آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  ۱۵ فیلم علمی تخیلی برتر سینما با روایت یک کابوس آباد تاریک، غیرقابل تصور و ترسناک

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه چیز در مورد داستان، بازیگران و تاریخ انتشار فیلم The Green Knight + تریلر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..