تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت ۷۰ درصد نیروگاه برق بخش خصوصی در زنجان

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1400/04/27 شناسه خبر: 1752491

مهرداد سلطانی، معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در حال حاضر نیروگاهی در زنجان احداث می‌شود که دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نیروگاهی در شهرستان سلطانیه توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که توان تولید 600 مگاوات برق را دارد.

وی با بیان اینکه این نیروگاه در مدار قرار گرفته و در حال حاضر از ظرفیت آن استفاده می‌شود، افزود: در احداث نیروگاه‌ها در استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است.

این مسئول از احداث نیروگاه دیگری توسط بخش خصوصی در زنجان خبرداد و گفت: این نیروگاه نیز حدود 60 تا 70 درصد دارای پیشرفت فیزیکی است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در صورت بهره‌برداری از این نیروگاه توان تولید برق استان اضافه خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: همچنین در گذشته کارهای مطالعاتی برای احداث دو نیروگاه انجام شده است که تا کنون به مرحله اجرا درنیامده است.

وی گفت: احداث نیروگاه‌ها کمک شایانی در تولید برق استان خواهد داشت که امیدواریم با بهره‌برداری از نیروگاه بخش خصوصی در زنجان بخشی از نیاز استان به زودی تامین شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت ۷۰ درصد نیروگاه برق بخش خصوصی در زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..