تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم انتخاب عجیب مونا کرمی در برنامه زنده تلویزیونی بین 2 مرد !

مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز است. مونا کرمی اصالتا شمالی و اهل گلستان است. مونا کرمی نخستین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. فعالیت هنری مونا کرمی با کار تئاتر عروسکی شروع شد. فیلمی جالب از مونا کرمی را در ادامه ببینید که او را در شرایط سختی قرار داد.

مونا کرمی چه انتخابی کرد؟

مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت در برنامه زنده رود در برابر چالشی جالب قرار گرفت و مجبور شد از بین کیسان دیباج و دارا حیایی یکی را انتخاب کند. به نظر شما انتخاب او کدام بود؟ فیلم بالا را ببینید.

منبع : دوات آنلاین

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم انتخاب عجیب مونا کرمی در برنامه زنده تلویزیونی بین 2 مرد !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..