تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراته‌کای زنجانی به اردی تیم ملی دعوت شد

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1400/04/26 شناسه خبر: 1752101

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: محمدخادم رضایی از قهرمانان کاراته زنجان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران دعوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: محمدخادم رضایی از قهرمانان کاراته زنجان در وزن منهای 62 کیلوگرم به اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته ایران دعوت شد.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کاراته در بخش آقایان از امروز (شنبه ۲۶ تیر) و در بخش بانوان نیز از شنبه هفته آینده (2 مرداد) آغاز می‌شود.

نوروزی افزود: نفرات حاضر در اردو باید ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی کبکانیان برای انجام تست pcr حضور داشته باشند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان با بیان اینکه در پایان اردو، مسابقه انتخابی بین نفرات حاضر برگزار می‌شود، گفت: از هر وزن 2 نفر برتر به صورت مستقیم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی اظهار داشت: نفرات منتخب به مسابقات جهانی امارات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراته‌کای زنجانی به اردی تیم ملی دعوت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..