تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفاظت از شورای نگهبان، وظیفه تک‌تک مردم است

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1400/04/25 شناسه خبر: 1751986

امام جمعه ماهنشان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: شورای نگهبان، یکی از نهادهای راهبردی نظام بوده و حفاظت از آن وظیفه تک‌تک مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه ماهنشان اظهار داشت: نشست مجازی سازمان تروریستی منافقین که با شرکت سیاستمداران ضد ایرانی از آمریکا و اروپا، مک‌کارتی رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر سناتورهای جمهوری‌خواه و نخست‌وزیر سابق کانادا و بیش از ۲۰ نفر دیگر از سیاستمداران و مقامات آمریکا، اروپا و کانادا طی روزهای اخیر برگزار شد.

وی این جلسه را عدم بلوغ سیاسی شرکت‌کنندگان و توهم تاریخی ۴۳ ساله غرب در مقابله با ایران دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه آن جز بی‌اعتمادی ملی به آمریکا و اروپا نیست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: شرکت در این جلسه، نشان از همدستی و همکاری طولانی غربی‌ها با یکی از تروریستی‌ترین سازمان ضد انسانی جهان دارد.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: این اقدامات نشان می‌دهد که غربی‌ها اساساً و اصلاً قابل اعتماد نیستند و این در حالی است که در نشست وین برای جلب اعتماد ایران، تقلا می‌کنند اما در عرصه‌های دیگر از دشمنان جانی مردم ایران حمایت می‌کنند.

وی سخنان نخست‌وزیر سابق کانادا علیه رئیس‌جمهوری منتخب ایران را محکوم کرد و گفت: سخنان وی نشان از روحیه مداخله‌جویانه ایشان دارد و نکته دیگر اینکه این نشست، هشدار و تلنگر به کسانی است که امید به آمریکا و اروپا بسته‌اند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به شرایط امروز افغانستان که شرایط بحرانی است، اظهار داشت: با اخراج آمریکا از افغانستان، صحنه سیاسی و عرصه عملیاتی افغانستان در دست 3 بازیگر یعنی دولت مرکزی در کابل، طالبان و داعش خواهد بود.

وی از دستگاه دیپلماسی خواست تا با توجه به شرایط خاص ایران نسبت به افغانستان، فعالیت ویژه‌ای در این عرصه اعمال کند.

خطیب جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به شرایط این روزهای لبنان خاطرنشان کرد: لبنان، سخت‌ترین دوران زیستِ سیاسی و اقتصادی خود را می‌گذراند و گویا پروژه فشار حداکثری اکنون به سراغ مردم لبنان رفته تا آنان را از مسیر مقاومت افتخارآمیزشان، باز دارد ولی پیروزی نزدیک است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) از تمام مشتاقان اهل بیت(ع) خواست تا با مطالعه در زندگی و سیره  آن امام بزرگوار، معرفت‌افزایی کنند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به 26 تیر، سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی با حکم امام راحل گفت: شورای نگهبان، جایگاه بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به همین جهت، یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‌های دشمن را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: شورای نگهبان، یکی از نهادهای راهبردی نظام بوده و حفاظت از آن وظیفه تک‌تک مردم است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به ۲۷ تیر، سالروز تصویب پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: این قطعنامه، نماد عقلانیت و تدبیر انقلابی نظام بوده و باید از تحریف دشمن در امان باشد.

ماما جمعه ماهنشان بار دیگر خواستار ایجاد مطب خصوصی پزشکان در این شهر و ایجاد داروخانه خصوصی در بیرون از بیمارستان شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفاظت از شورای نگهبان، وظیفه تک‌تک مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..