تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر صبور شهید ابوالقاسم قربان صباغ دارفانی را وداع گفت

همسر فداکار، صبور و بزرگوار شهید والامقام ابوالقاسم قربان صباغ پس از سال ها رنج فراغ همسر شهیدش، به روح بلند شهید والامقام، ابوالقاسم قربان صباغ پیوست.

به گزارش پایگاه بسیج انصار الحسین شرکت مارگارین؛ نظام جمهوری اسلامی خود را وامدارو مرهون ایثارگری ها و فداکاری های بانوان فعال و دلسوخته ای همچون مرحومه مغفوره رفعت خواجه آبادی می داند که با همراهی ،حمایت و مقاومت در کنار دلیرمردان شجاع و پاکباخته ای چون شهید والا مقام ابوالقاسم قربان صباغ ، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

درگذشت همسر مومنه و فهیمه شهید والا مقام را به محضر مقام معظم رهبری،خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران ، مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی، همکاران قدر شناس  در شرکت مارگارین ، اقوام وآشنایان آن مرحومه بویژه یگانه فرزند گرامی و بیت مکّرم ، خانواده های قربان صباغ و خواجه آبادی تسلیت و تعزیت عرض مینمائیم و از حضرت احدیت برای بازماندگان محترم طول عمر و صبر جمیل آرزو می کنیم و امیدواریم روح بلند این بانوی فداکار و مومنه با حضرت فاطمه الزهرا(س) محشور شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر صبور شهید ابوالقاسم قربان صباغ دارفانی را وداع گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..