تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وداع آلومینیوم سازان با جام حذفی

یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک مغلوب گل گهر سیرجان شد .

وداع آلومینیوم سازان با جام حذفیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان مرکزی، در ادامه جام حذفی فوتبال و در مرحله یک چهارم نهایی نماینده فوتبال استان ۳یک از گل گهر سیرجان شکست خورد.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، اراکیها با گل دقیقه ۱۰ معین عباسی در نیمه اول از شاگردان قلعه نویی پیش افتادند ، اما در نیمه دوم تیم میزبان در دقایق ۷۲، ۸۳ و ۹۴ به ترتیب با گلهای رضا شکاری ،احمد زنده روح و سعید صادقی دروازه شاگردان منصوریان را باز کردند .
بدین ترتیب آلومینیوم اراک از گردونه جام حذفی کنار رفت و گل‌گهر به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد
آلومینیوم اراک سه شنبه بیست و نهم تیر در ورزشگاه امام خمینی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وداع آلومینیوم سازان با جام حذفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..