تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست جدید امیر جدیدی از جشنواره کن/ خمسه از انتشار کتابی به نام خودش خبر داد/ تبریک صمیمانه پوریا پورسرخ به رحمتِ «پایتخت»

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:  

امیر جدیدی، بازیگر سینما که به دلیل نقش آفرینی در فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی در جشنواره کن شرکت کرده است، تصویری را در صفحه خود منتشر کرد.

/

 

رهام هادیان، خواننده گروه ماکان بند در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش پست زیر را به اشتراک گذاشت.

/

 

علیرضا خمسه، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اش از انتشار کتاب  «خمسه به روایت خمسه» خبر داد.

/

 

پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش تولد هومن حاجی عبداللهی تبریک گفت.

/

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه های کودک و نوجوان تصویری از خود را به همراه نوشته ای در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

/

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست جدید امیر جدیدی از جشنواره کن/ خمسه از انتشار کتابی به نام خودش خبر داد/ تبریک صمیمانه پوریا پورسرخ به رحمتِ «پایتخت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..