تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعه «شهر عشق» برای کنگره شهدای زنجان آماده می‌شود

ساعت: 09:10 منتشر شده در مورخ: 1400/04/24 شناسه خبر: 1751730

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره شهدای استان زنجان:

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: قطعه‌ای به نام «شهر عشق» برای موسیقی و آرم کنگره تولید می‌شود که در مرحله اولیه آماده‌سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد خود در حوزه‌های مستندسازی، کارگردانی، نویسندگی و خوانندگی، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره، مسئولیت ساخت و تولید موسیقی و آرم (آرم استیشن) را بر عهده بنده نهاده که در حال حاضر، قطعه‌ای در این زمینه در مرحله اولیه آماده‌سازی است.

وی با بیان اینکه نام این اثر «شهر عشق» است که در کنگره ۳۵۳۵ شهید استان رونمایی خواهد شد، بیان داشت: شاعر این اثر، عبدالجبار کاکایی بوده و آهنگسازی آن بر عهده امیر قدیانی است که این 2 از بزرگان ترانه و موسیقی کشور هستند و همچنین خوانندگی و اجرای این اثر فاخر نیز بر عهده بنده است.

نوری با اشاره به ساخت قطعه دیگری از آثار خود با نام «مروارید» در رابطه با غواصان دریادل شهید استان، تصریح کرد: پس از خوانندگی این اثر که با ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی و آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی است و در پی استقبال کم‌نظیر، مسئولیت ساخت نماهنگ این اثر نیز به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان به عهده بنده است.

رئیس کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان زنجان با اشاره به ساخت مستند روستای بلندپرچین در منطقه ماهنشان که یکی از روستا‌های شهیدپرور کشوراست، گفت: به عنوان تصویربردار و کارگردان به مدت یک هفته به روستای بلندپرچین رفته و مستندی از این روستا تهیه کرده‌ام که در حال حاضر در مرحله تدوین بوده و در ایام برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان رونمایی خواهد شد.

نوری با اشاره به نگارش کتاب رمان به قلم علی قربان‌زاده (یکی از نویسندگان به نام تبریزی) با اقتباس از کتاب «من بلال آقاجان هستم» ابراز کرد: این کتاب درباره زندگینامه شهید رجبعلی نوری (پدر اینجانب) است.

وی افزود: این کتاب در چندین جشنواره دفاع مقدس استانی و کشوری، موفق به کسب مقام شده و توسط انتشارات سوره مهر، منتشر و در سطح استان و کشور به علاقه‌مندان تقدیم شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دبیرخانه کنگره، قرار بر این شد که بنده به عنوان راوی، خاطرات این کتاب را بازگو کنم که ۸۰ درصد کار انجام شده و تا زمان برگزاری کنگره به پایان می‌رسد.

نوری با اشاره به مجموعه آثار موسیقی خود در حوزه دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی و خواست دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، تمام آثار اینجانب نظیر 2 آلبوم «همسایه آسمان‌ها» و «زخم دریا» که در حوزه دفاع مقدس و ایثارگران این عرصه ساخته شده در ایام برگزاری کنگره، تکثیر، اجرا و پخش خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: همچنین آلبوم جدیدی با نام «ذکر اشک» با همکاری کنگره ٣٥٣٥ شهید استان تولید شده که اولین تِراک این آلبوم با عنوان قطعه «شهرعشق» در ایام کنگره، تکثیر، عرضه و تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعه «شهر عشق» برای کنگره شهدای زنجان آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..