تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یه نیروگاه اختصاصی بزنید برای تامین برق مصرفی علی کریمی!/ هرکه بامش بیش، برقش بیشتر!

۰۰:۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

۷۸۱۶۶۵۳

۰۰:۱۵ - ۲۰ تير ۱۴۰۰

۷۸۱۶۶۵۳

دانلود PDF

کاربران در واکنش به قبض برق نجومی سلبریتی معروف نوشتند:

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که برق در سراسر کشور و به صورت متناوب قطع می‌شود و همین قطعی مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده است. مشکلاتی مانند سوختن لوازم برقی، قطع اینترنت و آنتن تلفن همراه که باعث شد بسیاری از کسانی به صورت آنلاین کار می‌کردند یا امتحان داشتند نتوانند به کارهایشان برسند. این قطعی برق مشکلات بسیاری را نیز برای بیماران کرونایی و غیره ایجاد کرد و همچنین ضربه بزرگی نیز به کسب و کارها زد. در کنار قطعی برق وزارت نیرو از مردم می‌خواست که مصرف برق خود را کمتر کنند تا توان نیروگاه‌های کشور پاسخگوی نیاز همه مردم در تمامی مناطق باشد.

بیشتر بخوانید

اما امروز اتفاقی عجیب رخ داد که واکنش‌های بسیاری از مردم و کاربران را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. ماجرا از این قرار است که امروز علی کریمی، پیشکسوت فوتبال ایران تصویری از قبض برق منزلش را در استوری منتشر کرد تا اینجا همه چیز عادی بود، اما مبلغ قبض و نوشته‌های کریمی با واکنش و بعضا خشم از سوی فعالان فضای مجازی همراه بود.

کریمی با انتشار این استوری، نسبت به زیاد بودن مبلغ و همینطور اخطار دیرکرد پرداخت اعتراض داشت. مبلغ این قبض چیزی حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

در ادامه استوری کریمی را مشاهده می‌کنید:

یه نیروگاه اختصاصی بزنید برای تامین برق مصرفی علی کریمی!

کاربران پس از دیدن این استوری با توجه به مبلغ و مصرف بالای برق که سخنگوی صنعت برق کشور گفته بود بیش از ۷۰۰۰ کیلووات ساعت بوده است، توئیت‌هایی را منتشر کردند. در ادامه برخی از توئیت‌های واکنشی و اعتراضی کاربران به استوری این فوتبالیست مشهور را مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یه نیروگاه اختصاصی بزنید برای تامین برق مصرفی علی کریمی!/ هرکه بامش بیش، برقش بیشتر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..