تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام دادستان‌ آمریکا علیه ۴ ایرانی و ادعای تلاش آدم‌ربایی و واکنش ایران/واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد/اصغر فرهادی جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند احضار دختران فیلم جنجالی به اداره پلیس/ شیرزاد: کسی از نابرابری که اصولگرایان را با رانت به قدرت می‌رساند نمی‌گوید/ نماینده چابهار: ترخیص بیماران کرونایی پیش از سفر نمکی به سیستان و بلوچستان و... را می‌خوانید.

اتهام دادستان‌ آمریکا علیه ۴ ایرانی و ادعای تلاش برای ربودن «مسیح علینژاد»
دادستان‌ آمریکا چهار ایرانی را متهم به ربودن یک روزنامه‌نگار اهل نیویورک کرد.در کیفر خواست وزارت دادگستری آمریکا که به تازگی فاش شده است مشخص شد دادستان‌ آمریکا ۴ ایرانی را متهم به تلاش برای ربودن یک روزنامه نگار ساکن نیویورک (مسیح علی نژاد) کرده است.وزارت دادگستری آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تایید خبر تلاش برای ربودن این خبرنگار از طرف ایران از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد.آدری اشتراوس، دادستان آمریکا در نیویورک مدعی شد: این چهار ایرانی قصد داشتند این روزنامه نگار را به زور دستگیر و او را به ایران منتقل کنند.

واکنش ایران به اتهام آمریکا درمورد تلاش برای آدم‌ربایی در این کشور
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ادعاهای اخیر مطروحه توسط مقامات دولت آمریکا مبنی بر تلاش افرادی برای ربودن یکی از حقوق بگیران شناخته‌شده ایالات متحده و مرتبط کردن آنها با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این ادعای جدید دولت آمریکا که دشمنی آشکار و پنهانش با ایران بر کسی پوشیده نیست، آن قدر بی‌پایه و مضحک است که واقعا ارزش پاسخگویی ندارد.  سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اولین بار نیست که آمریکا به این قبیل سناریوسازی های هالیوودی که تنها هدف آن احیای ناامیدانه مهره های سوخته و بی ارزش‌شده خود می باشد، مبادرت می ورزد.  خطیب زاده تاکید کرد: البته از آمریکایی که تاریخ کوتاهش مملو از ترور، آدم‌ربایی و خرابکاری در کشورهای دیگر است، چنین داستان‌سرایی‌های خیالی بعید نیست ولی مقامات آمریکایی این بار با این طراحی و پی‌رنگ ساده‌لوحانه واقعا به شعور جهانیان توهین کرده اند.

جواد امام: اینکه می‌گویند روحانی زمین سوخته تحویل میدهد، بهانه‌جویی است
جواد امام: اصولگرایان نمی توانند و نباید به سادگی دولت احمدی نژاد را فراموش و فکر کنند که مردم همه چیز را به فراموشی می سپارند، اصلاح طلبان منکر حمایت از آقای روحانی و دولت او نمی شوند گر چه سهمی در سیاست های دولت و تصمیمات دولت نداشتند متقابلا اصولگرایان باید هزینه های دولت نهم و دهم را بپذیرند چون هم مجلس در اختیارشان بوده و هم دولت وقت، البته مجلس در دور گذشته نیز در دست اصولگرایان بود و اکنون هم در دست طیف تندروی اصولگرایان است که رای حداقلی به دست آوردند اینها مشخص است و قابل کتمان نیست. پیش بینی می کنم‌ علیرغم اینکه همه چیز در یدشان است باز هم احتمال می دهند که توفیق پیدا نکنند و به همین دلیل از زیر بار مسئولیت فرار می کنند. فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: اینکه می‌گویند روحانی زمین سوخته تحویل دولت بعد می دهد بهانه جویی و توجیه است. کشور با چالش های جدی مواجهه است هم در حوزه سیاست خارجی و هم سیاست داخلی و اگر سازوکار لازم، منطقی و اصولی را اتخاذ نکنند و نتوانند با دنیا تعامل کنند حتما گشایشی در حوزه اقتصاد شاهد نخواهیم بود. این یک اصل خیلی هم پیچیده نیست و کشور برای خروج از این وضعیت احتیاج به سرمایه گذاری دارد، برای خروج از این وضعیت برای اشتغال و برای معیشت مردم و کنترل بحران های اقتصادی و تورم ما حتما نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم و سرمایه گذاری خارجی هم، بدون تعامل انجام نمی گیرد. بدون فراهم کردن امنیت، سرمایه وارد کشور نمی شود و ما باید در رفتارهایمان تعدیل کنیم، باید سیاست هایمان را به گونه ای تنظیم کنیم که هم اعتماد سازی شود و هم مردم از یک رفاه نسبی برخوردار باشند. اگر ما فکر کنیم که با عدم پذیرش برجام و با عدم تعامل با دنیا می توانیم این رفاه نسبی را برای مردم فراهم کنیم من بعید می دانم این اتفاق بیفتد.


واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد
پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره ویدئوی منتشر شده از درگیری میان پلیس با تعدادی از شهروندان برای برخورد با سگ ارائه کرد. سرهنگ آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: مدتی قبل شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ نارضایتی خود را از حضور یک سگ در محل زندگی شان اعلام کرده و خواستار برخورد با صاحب این حیوان شدند. وی با بیان اینکه در همین راستا مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان به محل مراجعه کردند، گفت: پس از حضور مأموران و تذکر لسانی افسر گشت متأسفانه صاحب سگ برخورد نامناسبی از خود بروز داده و اقدام به فحاشی کرد. وی افزود: در همین راستا و به دلیل اقدام نامناسب و فحاشی صورت گرفته سرباز گشت کلانتری نیز رفتاری غیرحرفه ای از خود بروز داد که این موضوع در حال بررسی است. مرکز اطلاع رسانی پلیس نیز در همین راستا اعلام کرده برخورد با سگ گردانی یک مطالبه مردمی است و نگهداری از سگ در مجتمع های مسکونی موجبات آزار و اذیت دیگر ساکنان نیز خواهد شد. همچنین حضور سگ ها در پارک ها نیز در مواردی منجر به احساس ناامنی در وحشت کودکان شده و از این رو پلیس پایتخت طرح برخورد با سگ گردانی را در دستور کار خود قرار داده است. گفتنی است طی روزهای اخیر انتشار ویدئویی از درگیری میان پلیس و فردی که گفته می شود صاحب یک سگ خانگی است حواشی زیادی را در فضای مجازی و در میان افکار عمومی به دنبال داشته است.


روحانی ادمین پیج بهنوش بختیاری به قتل رسید
بهنوش بختیاری در پیج اینستاگرامی خود از قتل ادمین خود خبر داد. بنا به استوری که بختیاری در پیج خود منتظر کرده، "حاج آقا همتی" ادمین بهنوش بختیاری به خاطر "دزدی" به قتل رسیده است. بهنوش بختیاری در ادامه ادعا کرده که عاملان قتل دستگیر شدند. شنبه ۱۹ تیرماه بود که ماجرای کشف جنازه یک مرد در چیتگر به ماموران کلانتری ۱۴۵ وردآورد مخابره شد و با دستور بازپرس وهابی از دادسرای امورجنایی تهران تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با شناسایی صاحب جنازه بتوانند رازگشایی کنند. معاینه جنازه نشان می‌داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول خیلی زود با یک زن متاهل برخوردند که می‌توانست کلید اسرار این قتل باشد. این زن جوان بازداشت شد و خیلی زود اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده اند و در حالیکه فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است آنان رفتار‌های نادرست مقتول انگیزه‌ای در قتل او دانستند. درحالیکه تجسس‌ها نشان می‌داد مقتول یکی از فن پیج‌های، بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است اقدامات اطلاعاتی فاش کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده است و با پوشیدن لباس روحانیت خیلی‌ها از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده است. بنابه این گزارش؛ تحقیقات همزمان پلیس با بازجویی از قاتلان روحانی قلابی روی اقدامات متقلبانه مقتول و فریبکاری هایش با سوء استفاده از لباس روحانیت متمرکز است.

واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت به مجلس درباره FATF: همه پاسخ‌ها فرستاده شده
معاون حقوقی رئیس‌جمهور در واکنش معاون حقوقی رئیس‌جمهور به ادعای تاخیر در ارسال پاسخ‌های دولت درباره FATF به مجلس توضیحاتی ارائه داد. لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت لوایح FATF گفت: دولت تمام مقدمات لازم را برای مجمع ارسال کرده است، فقط شنیدم گفتند به برخی سوالات پاسخ داده نشده یا دیر پاسخ داده شده است؛ اولا تا جایی که من اطلاع اطلاع دارم از زمانی که سوالات فرستاده شده که آخر اسفند بوده است تا ۱۰ روز اول سال پاسخ فرستاده شده و ثانیا این پاسخ‌ها قبلا هم فرستاده شده بود و ثالثا از همان آخرین پاسخ هم خیلی زمان گذشته است بنابر‌این مهم نیست تصور کنند این زمان کافی نبوده می‌توانستند جلسه را تجدید کنند و برای این کار زمان داشتند. وی درباره سرنوشت شکایت‌های ایران از آمریکا، گفت: هر دو ادامه دارد و شکایت دستور موقتش همان موقع گرفته شد از زمانی هم که دستور موقت گرفته شده منظم معاونت با همکاری وزارت امور خارجه موارد نقض دستور را گزارش می‌کنیم و حتی معتقدیم که این تغییری که در دادگاه دادگستری بین‌المللی به وجود آمده که تصمیم گرفتند کمیته‌ای از قضات برای رصد دستور موقت‌ها بگذارند به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌های ایران است. علاوه بر آن جلسه صلاحیتی هم برگزار شد و رای به صلاحیت هم داده شد بنابراین همه منتظر هستیم تا رسیدگی ماهوی تمام شود. می‌دانم اطلاعات دارد مستندسازی می‌شود و کل دولت فارغ از مسائل فردی در حال کمک است.

اصغر فرهادی جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد
شست خبری فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی در حالی در جشنواره کن برگزار شد که این فیلمساز اظهارات منتشرشده به نقل از خود در ورایتی را ناشی از ترجمه نامناسب این رسانه دانست. فرهادی در نشست خبری فیلم سینمایی «قهرمان» درباره اظهارات منتشرشده به نقل از خود در گفتگو با ورایتی درباره سرکوبگری در ایران نیز توضیح داد: با احترام به مصاحبه خبرگزاری ورایتی باید بگویم این تصور خبرنگاری بود که دیروز صحبت‌های من را شنید ترجمه کرد. ما درباره موضوعی صحبت کردیم که شاید در اروپا نباشد. اما در ایران وجود دارد. مردم خارج از ایران فکر می‌کنند فضای مجازی در ایران وجود ندارد بنابراین کسی که با من مصاحبه کرد از وجود فضای مجازی تعجب کرد و من هم گفتم البته که هست، حتی شاید پررنگ‌تر از کشورهای غربی باشد و از من پرسید چرا؟ که من گفتم زیرا فضای بسته‌ای برای بیان نظرات وجود دارد. پس مردم برای ابراز نظرات از فضای مجازی استفاده می‌کنند. در کشوری که می‌توان آزادانه اظهار نظر کرد قطعاً فضای مجازی استفاده کمتری دارد.

سخنگوی ستاد کرونا:قرار بود «برکت» به ما واکسن بدهد، اما خط تولیدش دچار مشکل شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اینکه چرا واکسن برکت به میزان کمی تحویل وزارت بهداشت شده است، گفت: قرار بود برکت به ما واکسن تحویل بدهد اما در خط تولید دچار مشکل شدند، از طرفی اکنون یک میلیون دوز واکسن تولید شده دارند اما از نظر فنی ۱۶ روز باید از زمان ورود واکسن به ویال‌ها بگذرد و پس از آن در صورتی که واکسن ‌ها رسوب نکند، بتوانند میزان تولیدی را تحویل وزارت بهداشت بدهند و بر این اساس از هفته اول مرداد ماه دوستان برکت می‌توانند یک میلیون دوز واکسن هفتگی به وزارت بهداشت تحویل بدهند.

روحانی: چرا برای مذاکره‌کنندگان کف نمی‌زنید؟
حسن روحانی: چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود و سه گل می‌زند چرا سختمان است که کف بزنیم و آفرین بگوییم؟ چرا سختمان است که در برابر بازیگران قوی صحنه بین‌المللی تعظیم کنیم، باید انجام بدهیم، این خط و آن خط، این جناح و آن جناح و این دولت و آن دولت ندارد.

هاشمی: صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت
محمد هاشمی رفسنجانی افزود: لزوماً این‌طور نیست که دولت روحانی دستاوردی نداشته باشد؛ دستاوردهای دولت نشان داده نشده و در نشان دادن ایرادات هم به اصطلاح کاهی را به کوهی تبدیل کرده‌اند. البته هر دولتی ضعف و معایبی دارد و این دولت هم استثنا نیست. رئیس پیشین سازمان صداوسیما با انتقاد از عملکرد صدا و سیما اذعان کرد: در طی سال‌های اخیر صداوسیما در مقابل دولت قرار گرفت و موفقیت‌های دولت تدبیر و امید را بازتاب نمی‌داد. صداوسیما رسانه ملی است ولی هم‌اکنون به رسانه جناحی تبدیل شده و علیه دولت روحانی عمل می‌کند. مواردی که تا پیش از این درخصوص مطالبه از دولت بیان می‌شد، با نزدیک شدن شروع به کار دولت جدید طبیعی جلوه داده شده و از آن سخنی به میان نمی‌آید. هاشمی رفسنجانی ادامه داد: عملکرد مجلس، رسانه‌ها، صداوسیما و تمام ارگان‌ها و نهادها، باید ملی و غیرجناحی باشد. متاسفانه در کشور ما علی‌رغم برچسب اسلامی، اخلاق اسلامی وجود ندارد. این مسئله شامل دولت روحانی و تمام کشور هم می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام دادستان‌ آمریکا علیه ۴ ایرانی و ادعای تلاش آدم‌ربایی و واکنش ایران/واکنش پلیس به ویدئوی درگیری با صاحب یک سگ در تهران: صاحب سگ فحاشی کرد/اصغر فرهادی جملات جنجالی منسوب به خود را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..