تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

سن که از 30 بگذرد، کمکم حس می‌کنیم که ما هم به برخی عمل‌های زیبایی نیاز داریم. هرچه‌قد‌ر هم به رژیم سخت پناه ببریم و ورزش کنیم، در برخی موارد قسمتی از شکم هنوز حالت افتاده دارد. خصوصا اگر زایمان کرده باشیم و پوست شکم شل شده باشد. اینجاست که عمل لیفت شکم معنا پیدا می‌کند.

در این مقاله می‌خوانید:

لیفت شکم برای چه کسانی خوب است؟ شرایط انجام عمل لیفت شکم روش‌های لیفت شکم بهترین کاندیداها برای لیفت شکم توصیه هایی برای پیش از لیفت شکم تحقیق درباره عمل لیفت شکم لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟ لیفت شکم برای چه کسانی خوب است؟ افرادی که پوست اضافی یا پوست شل شده در ناحیه شکم دارند کسانی که خطوط استریا در ناحیه شکم‌شان دیده می‌شود اگر عضلات شل شده در ناحیه شکم شخصی وجود دارد

در طول بارداری جنین برای رشد به پوست و عضلات شکمی فشار وارد می‌کند و عضلات آن را تغییر می‌دهد. افتادگی پوست شکم اعتماد به نفس بانوان را به خطر می‌اندازد. از طرفی همسران آنها نیز ممکن است چنین ظاهری را دوست نداشته باشند. به همین دلیل در سال‌های اخیر نیاز به لیفت شکم بیشتر احساس می‌شود. 

شرایط انجام عمل لیفت شکم

اگر می‌خواهید شکم‌تان را لیفت کنید باید این شرایط را داشته باشید:

سیگاری نباشید وزن‌تان به مرحله ثابت و ایده‌آل رسیده باشد دیگر نخواهید باردار شوید انتظار نداشته باشید شبیه مدل‌های 17 ساله شوید بیماری‌های مزمن نداشته باشید؛ مثلا امراض قلبی، دیابت یا آسم

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

روش‌های لیفت شکم

برای انجام لیفت شکم هم می‌توان جراحی کرد هم با روش غیر جراحی شکم را بالا برد.

لیفت شکم به روش جراحی

در این روش پزشک برشی افقی زیر شکم ایجاد می‌کند؛ پوست را از این ناحیه می‌کشد و در نهایت با بخیه جراحی را تمام می‌کند. 
خوب است بدانید که ممکن است با انجام این روش، محل ناف شما تغییر کند، اما اصلا نگران نباشید. پزشکتان می‌تواند ناف را روی شکم شما بازسازی کند.

بدی‌های جراحی افقی لیفت شکم تغییر محل ناف ایجاد جای بخیه نیاز به لیزر کردن

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از خانم‌ها درباره آبدومینوپلاستی هم می‌پرسند. در این روش با  خارج کردن توده چربی و پوست اضافه‌ شکم. شلی و افتادگی آن از بین می‌رود. می‌توان لیفت شکم را با آبدومینوپلاستی ترکیب کرد. این روش کلی مزایا دارد از جمله:

کاهش خونریزی‌های متعدد شکل دهی بهتر شکم و عضلات آن اصلاح مشکلات و نقص‌های ناحیه شکم کاهش احتمال اضافه آمدن پوست بیشتر بخوانید: بهترین کرم رفع ترک شکم کدام است؟ 2. لیفت شکم بدون جراحی

اگر پزشک تشخیص دهد که برای لیفت شکم به جراحی نیاز ندارید با کشیدن پوست به کمک نخ‌های لیفتینگ؛ پوستش کم کشیده می‌شود و بخیه می‌خورد.

این افراد برای انجام لیفت شکم، بهترین کاندیدا هستند و درمان روی آن‌ها به شکل سریع‌تری انجام می‌شود: افراد کاملا سالم،  اشخاص غیر سیگاری، افرادی که الکل مصرف نمی‌کنند، آن‌هایی که وزنی ثابت دارند و پس از جراحی، وزن خود را حفظ می‌کنند.

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟ اگر پوست اضافی و شل شده در ناحیه شکم داشته باشید و نیازی به برش برای‌تان نباشد اگر کاهش وزن شدید داشته‌اید چند بار باردار شده‌اید و عضلات شکم‌تان شل شده است کمر درد ناشی از آویختگی شکم دارید فتق جدار شکم دارید

در این روش با استفاده از لیزر پوست‌های شل را بهبود بخشید. پزشک با تحریک حرارتی، کلاژن سازی را تحریک می‌کند. روش لیفت شکم بدون جراحی در دراز مدت جواب می‌دهد و خوبی‌اش این است که خونریزی ندارد. با این حال اگر دارای افتادگی گسترده هستید بایداز روش‌های جراحی گفته شده کمک بگیرید.

لیفت شکم با جراحی یا بدون جراحی؟ کدام بهتر است؟
اگر به دنبال جوابی برای این پرسش هستید، باید بدانید که هر یک از این روش‌ها بسته به شرایط شما نتیجه خاصی به همراه خواهند داشت، بنابراین هیچ‌یک بر دیگری ارجح نیستند.

بهترین کاندیداها برای لیفت شکم
این افراد برای انجام لیفت شکم، بهترین کاندیدا هستند و درمان روی آن‌ها به شکل سریع‌تری انجام می‌شود:

افراد کاملا سالم  اشخاص غیر سیگاری  افرادی که الکل مصرف نمی‌کنند آن‌هایی که وزنی ثابت دارند و پس از جراحی، وزن خود را حفظ می‌کنند افرادی که دیابت ندارند افرادی که سیستم ایمنی قوی دارند بیشتر بخوانید: سیستم دفاعی بدن را چگونه تقویت کنیم؟ توصیه هایی برای پیش از لیفت شکم

اگر می‌خواهید لیفت شکم انجام دهید، این نکات را رعایت کنید:

حداقل دو هفته پیش از جراحی با مشورت پزشک، داروهایی که باعث انعقاد خون می‌شود، قطع کنید. مصرف نیکوتین و الکل را یک هفته قبل از جراحی قطع کنید. اگر به ماده‌ای آلرژی دارید پزشکتان را در جریان قرار دهید. اگر بدنتان خیلی زود کبود می‌شود، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟

تحقیق درباره عمل لیفت شکم

بعد از اطلاع از جزئیات جراحی لیفت شکم باید بگوییم؛ درباره هزینه این عمل خوب تحقیق کنید زیرا این جراحی‌های زیبایی نیم تنه شامل خدمات بیمه نمی‌شوند. باز هم خوب فکر کنید اگر تمام راه‌ها را رفته‌اید و به مرحله آخر خوش‌اندامی رسیده‌اید به فکر جراحی باشید.

اگر درباره لیفت شکم سئوالی دارید، متخصصان کلینیک نی نی بان می‌توانند به شما کمک کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیفت شکم برای چه کسانی مناسب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..