تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار اخراجی باشگاه سایپا به تمرین برمی گردند

چند روز پیش محسن مسلمان، مهرداد عبدی، رضا جعفری و کوروش ملکی چهار بازیکن تیم فوتبال سایپا با تصمیم فراز کمالوند از حضور در تمرینات نارنجی‌پوشان منع شدند.

این چهار بازیکن در روزهای گذشته صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه انجام داده‌اند و جلساتی شکل گرفته است تا تکلیف‌شان مشخص شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که این چهار بازیکن قرار است به زودی در تمرینات نارنجی‌پوشان حاضر شوند. البته زمان دقیق بازگشت آنها مشخص نیست، ولی شاید این موضوع بعد از بازی سایپا در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اتفاق بیفتد. مسئولان سایپا بر این عقیده‌اند که در شرایط فعلی باید از هرگونه حاشیه‌سازی جلوگیری شود و به همین دلیل احتمال بازگشت این چهار بازیکن به تمرینات زیاد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار اخراجی باشگاه سایپا به تمرین برمی گردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..