تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلیونر ایرانی چرا در کلکسیون خود فراری و لامبورگینی ندارد؟ + فیلم زیرنویس فارسی

مانی خوشبین را که دیگر خوب می شناسید، ثروتمند نام آشنای ایرانی الاصل که تاکنون فیلم های زیادی از آن در خودروبانک منتشر کرده ایم و نگاهی به خودروهای منحصربه فرد آن انداختیم، اما نکته جالب در کلکسیون مانی خوشبین اینجاست که باوجود چند دستگاه خودروی بوگاتی و یا حتی خودروهای عمومی و تولید انبوه مثل رولزرویس و تسلا مدل X، خبری از خودروهای ایتالیایی فراری و لامبورگینی در کلکسیون آن دیده نمی شود.

خوشبختانه در یکی از آخرین ویدیوهای منتشر شده هنگام رانندگی با یک دستگاه بوگاتی ویرون، مانی خوشبین از دلایل خود برای نداشتن محصولات فراری و لامبورگینی در کلکسیون خود می گوید که فیلم آن با زیرنویس فارسی در انتها بارگذاری شده و می توانید به طور کامل شاهد آن باشید. این ویدیو از طرف دیگری هم جالب است که او با یک بوگاتی ویرون مدل 2006 رانندگی می کنند که تا به حال لاستیک های آن تعویض نشده و از همان لاستیک های استاندارد اولیه خود استفاده می کند.

برای دانستن دلیل آنکه چرا مانی خوشبین در کلکسیون خود فراری و یا لامبورگینی ندارد می توانید فیلم زیر را تماشا کنید، ولی این را بدانید که محصولات لامبورگینی برایش خیلی خاص نیستند و از محصولات فراری هم به این دلیل استفاده نمی کند که سال های پیش شرکت خودروسازی فراری او را سرکار گذاشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلیونر ایرانی چرا در کلکسیون خود فراری و لامبورگینی ندارد؟ + فیلم زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..