تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها

راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها

اهواز از زیباترین شهرهای رودخانه ای در ایران است که در کنار کارون جلوه گردشگری بی نظیری دارد. اگر می خواهید مسافرتی کم هزینه به این شهر داشته باشید بایستی با راهنمای سفر به اهواز آشنا شوید. در این راهنما مهمترین اطلاعات سفر از راه و روشهای رسیدن به این مقصد تا قیمت هتلهای اهواز را خواهید دید.

قبل از سفر به اهواز

برای کسانی که می خواهند با هزینه کمتر به اهواز سفر کنند، جمع آوری اطلاعات اهمیت دارد. برای همین در قدم اول، فصلی را انتخاب کنید که اوج سفر نیست. انتخاب موقع درست مسافرت به شما کمک می کند نه تنها هزینه خود را کاهش دهید بلکه مدت زمان سفر خود را هم افزایش دهید. در گام بعد از سایتهای گردشگری و سفر، درباره سفرتان بیشتر بدانید.

امروزه اکثر گردشگران حرفه ای دارای صفحه اینستاگرام هستند. شما با مراجعه به این صفحات می توانید سفرنامه اهواز را با اطلاعات مفید ( از مخارج و نکات کاربردی) پیدا کنید. در مرحله آخر برای روزهای سفرتان برنامه حدودی بچینید تا وقت و زمان خود را کمتر هدر بدهید. فراموش نکنید خرید بلیط اهواز را دو ماه قبل از حرکت انجام دهید.

بهترین کار در این مواقع پیدا کردن سایتهای مرجع فروش بلیط هواپیماست. شما می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید تا در کمترین زمان بهترین خرید را انجام دهید. نکته مثبت در تریپ، دسترسی به تمام پروازهای روز، انواع ایرلاینهای پرواز اهواز و از همه مهمتر امکان مقایسه قیمت ها است. به طور طبیعی قیمت بلیط هواپیما نوسان دارد اگر فرصت تهیه بلیط سیستمی دارید، قیمتها ثبات بیشتری دارد.

بهترین زمان سفر به اهواز

اهواز تابستانهای به شدت گرمی دارد که امکان گردش و تفریح را از شما می گیرد. زمستان هم معمولا همراه با بارندگی و دمای مطبوع است. به همین دلیل از اواخر پاییز تا اواخر زمستان، بهترین فصل سفر به اهواز است. برای داشتن سفری ارزانتر اوایل بهار و پاییز را انتخاب کنید.

معروفترین جاهای دیدنی اهواز کجاست؟

عموم گردشگران دوست دارند، بهترین و زیباترین جاهای گردشگری یک شهر را ببینند. شما می توانید از پل سفید اهواز، کلیسای سورت مسروپ، خانه ماپار، کاروانسرای معین التجار و آرامگاه مهزیار اشاره کرد. اگر وقت کافی داشته باشید از جاذبه های گردشگری نزدیک اهواز مانند معبد چغازنبیل، پل رومی دزفول و تالاب شادگان دیدن کنید.

راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها

پلهای اهواز از دیدنیهای شهر

هزینه سفر به اهواز

برآورد مخارج سفر به اهواز بستگی به روش مسافرت شما دارد. وقتی مشخص کنید که با تور سفر می کنید یا به صورت شخصی، کدام وسیله حمل و نقل را در نظر دارید…، بهتر می توانید هزینه سفر به اهواز را محاسبه کنید.

هزینه تور اهواز

تور اهواز در تمام فصول سال برقرار است اما در فصلهای کم مسافر با قیمت پایین عرضه می شود. قیمت تور به عوامل مختلفی مانند فاصله مبدا شما تا اهواز، مدت تور، امکانات تور، محل اقامت و وسیله نقلیه تور بستگی دارد. در زیر با قیمت متوسط تورها آشنا شوید:

تور زمینی اهواز

برای 2 روز از 650 هزارتومان به بالاست.

تور اهواز با هواپیما

برای 3 روز از یک میلیون به بالاست.

راههای سفر به اهواز و هزینه های آنها

شما از راههای متفاوتی به مقصد اهواز برسید. زمان سفر خود را در نظر بگیرید و بهترین شیوه را انتخاب کنید. هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی روش های معمول سفر به اهواز است.

سفر به اهواز با هواپیما

اگر زمان سفرتان کوتاه است و یا اینکه می خواهید در کمترین زمان و راحت به اهواز برسید، هواپیما بهترین گزینه است. از بیشتر شهرهای ایران پرواز اهواز دایر است. فاصله هوایی تهران اهواز 547 کیلومتر و مدت زمان پرواز یک ساعت و 10 دقیقه است. در حال حاضر پرواز تهران اهواز از 500 هزار تومان به بالاست.

مسیرهای پروازی پر ترافیک مانند پرواز تهران به اهواز، شانس خرید بلیط لحظه آخری را افزایش می‌دهد. برای سرعت و سهولت در رزرو و خرید بلیط تهران به اهواز به وبسایت تریپ مراجعه کنید. می‌توانید برای اطلاع از پرواز تهران اهواز امروز در این صفحه جستجو کنید و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

سفر به اهواز با قطار

سفر با قطار علاوه بر امنیت آن، از هزینه سفرتان را کم می کند.  قطارهای تهران به مقصد اهواز معمولا عصر حرکت می کنند. فاصله تهران تا اهواز با قطار 15 ساعت است.  در حال حاضر قیمت بلیط قطار تهران اهواز از 200 هزار تومان به بالاست.

سفر به اهواز با اتوبوس

اگر وقت و حوصله سفر زمینی با اتوبوس را دارید، کم هزینه ترین روش سفر به اهواز است.  فاصله زمینی تهران اهواز 835 کیلومتر است. مدت زمان سفر شما حدود 7 ساعت و نیم است. اتوبوسهای اهواز ساعت 8 صبح تا 11 شب به طور متناوب از ترمینال جنوب تهران حرکت دارند. در حال حاضر قیمت بلیط اتوبوس تهران به اهواز 194 هزار تومان است.

سفر به اهواز با ماشین شخصی

برخی ترجیح می دهند با خودرو شخصی به اهواز سفر کنند. سفر زمینی توام با خستگی راه و خطرات جاده ای است با این حال طرفداران زیادی دارد. گشت و گذار در اماکن دیدنی بین راه و لذتهای سفر خانوادگی از مزایای این شیوه مسافرت است. اصلی ترین هزینه سفر با ماشین شخصی، هزینه بنزین است. شما می توانید بر اساس فاصله مبدا خود تا اهواز، میزان بنزین را محاسبه کنید. در مقایسه با سایر روشها چندان مقرون به صرفه نیست.

هزینه‌ حمل و نقل در اهواز

کم هزینه ترین راه جابجایی در اهواز، استفاده از اتوبوس است. اهواز دارای خطوط بی آر تی  نیز هست که امکان دسترسی شما را به مناطق دیدنی شهر آسان می کند. قیمت تاکسی نیز در مقایسه با شهرهای بزرگ ایران مناسب است و همه جا در دسترس شماست. شما می توانید با اجاره خودرو در اهواز هم، گردش لذبخشی در این شهر داشته باشید. قیمت اجاره ماشین از 400 هزار تومان به بالاست.

هزینه های اقامت در اهواز

نگران هزینه اقامت در اهواز نباشید چون انواع اقامتگاه با قیمت اقتصادی در شهر پیدا خواهید کرد. با هزینه اقامت در هتل آشنا شوید:

هتل های اهواز

هتلهای معروف اهواز شامل هتل پارس اهواز، هتل سومیا و هتل اکسین اهواز است. شما به راحتی می توانید ارزرانترین هتلها با کیفیت مناسب مانند هتل کارون اهواز و هتل نادری اهواز را هم پیدا کنید. قیمت هتل در اهواز به صورت زیر است:

* هتل های ۲ ستاره: از 190 هزارتومان به بالا

* هتل های ۳ ستاره: حدود 250 هزار تومان.

* هتل های 5 ستاره: از 600 هزار تومان به بالا

راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها

هتل پارس اهواز از بهترین هتلهای شهر

قیمت هتل آپارتمان در اهواز

با توجه به امکانات و متراژ از 300 هزارتومان به بالا است.

هزینه‌ رستوران های اهواز

شما در شهر اهواز به راحتی می توانید انواع رستوران و فست فود با قیمت اقتصادی پیدا کنید. از رستورانهای معروف اهواز می توان به رستوران گردان امپراطور، کبابسرای درویش‌خان و رستوران خیمه اشاره کرد. به طور متوسط برای هر وعده غذایی در رستوران از 50 هزار تومان به بالا باید پرداخت کنید. بسته به نوع غذا و کیفیت رستوران، این قیمت افزایش پیدا می کند.

راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها

رستوران گردان امپراتور در اهواز

سخن آخر

برای اینکه سفری آرام و آسوده داشته باشید، قبل از سفر بلیط هوپیما تهیه کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما چارتر راحتترین راه است.  با سامانه اینترنتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما تریپ (www.trip.ir) می توانید خرید بلیط سیستمی و چارتری را از تمامی ایرلاین ها سریع و آسان تجربه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر به اهواز و کاهش هزینه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..