تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته عفاف و حجاب فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود در گفت و گو با بسیج:

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گفت: هفته عفاف و حجاب فرصت مناسبی است که سبک زندگی غربی کنار گذاشته شده و به سبک زندگی اسلامی روی آورده و به آن اهمیت داده شده و عمل شود.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: عفت همان پاک دامنی و زندگی پاک سرشار از زندگی با آرامش می باشد، عفیف بودن تنها برای زنان جامعه نیست بلکه برای برای مردان جامعه هم سفارش شده است زن و مرد اگر هر دو عفیف باشند آن جامعه پیشرفت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در زمان گذشته و حکومت فاسد و فاسق پهلوی که دوران تاریک ملت ایران بوده تلاش بر این بود که سمت و سوی جامعه به بی بند و باری کشانده و جوانان را به افراد ناصالح سپرده تا تربیت و آموزش آن ها به دست اینها باشد، آن ها تلاش می کردند که در مدارس و دانشگاه ها نفوذ کرده تا بتوانند در متن جامعه موفق بشوند.

حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: جریان وابسته به فراماسونری با نفوذ در نظام دانشگگاهی ماموریت تغییر فرهنگ را به خوبی انجام می دادند اما به برکت انقلاب اسلامی و هدایت معمار کبیر انقلاب جوانان این مملکت اسلامی از چنگال آلوده آن ها نجات داده و به راه راست هدایت کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته عفاف و حجاب فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..