تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکنیک ثابت ماندن رنگ مو + روش هایی برای ماندگاری بیشتر انواع رنگ مو

رنگ مو پس از چند بار شستشو کاملا تغییر می کند و این مشکل را بیشتر خانم ها دارند. در ادامه تکنیک و راهکارهایی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری بالای رنگ مو ارائه کرده ایم که می توانید رنگ موهایی زیبا و ثابت داشته باشید.

بیشتر خانم ها از رنگ کردن موهای خود لذت می برند و مایل هستند که با رنگ کردن مو در چهره خود تنوع ایجاد کنند ولی یک مشکل اساسی وجود دارد و این است که رنگ مو بعد از مدت زمانی کاملا تغییر می کند و شفافیت و زیبایی خود را از دست می دهد و به همین دلیل با دانستن بعضی از ترفند ها می توان رنگ مو راثابت نگه داشت.

ثابت نگه داشتن رنگ مو

بیشتر خانم ها هزینه زیادی برای رنگ کردن مو پرداخت می کنند ولی پیش از اینکه بتوانیم از موهای خود لذتی ببریم رنگ مو ناپدید می شود و به همین دلیل بیشتر بانوان این سوال را دارند که چه باید کرد تا رنگ موهای ما پس از چند بار شستشو تغییر پیدا نکند.

مقرون به صرفه ترین راهکار این است که بتوان برای مدت زمان زیادی رنگ مو را ثابت نگه داشت و برای این مسئله راهکارهای زیادی ارائه شده است که بتوان تغییر رنگ مو را به تعویق انداخت زیرا هر چه که دوام رنگ مو بیشتر باشد تغییر رنگ اتفاق نمی افتد.

 ثابت ماندن رنگ مو

راه حلی قطعی برای این مشکل وجود ندارد ولی می توان با بعضی از راهکارهایی که در این مطلب بیان کرده ایم، رنگ موهای ثابتی داشته باشید. هر چه بیشتر سشوار کنید موهای شما سریع تر مواد مغذی را از دست می دهد و به همین جهت بهتر است که از ماسک مو که دارای روغن های مغذی است بیشتر استفاده کنید و توصیه می شود که هر شب قبل از خواب به موها روغن زده شود تا کیفیت مو و طول عمر رنگ افزایش پیدا کند. نور خورشید رنگ مو را کمرنگ تر می کند و رنگ موهای بلوند را افتضاح می کند و اگر قصد دارید زیر نور خورشید بروید باید از محصولاتی که از مو در مقابل اشعه ماوراء بنفش از مو محافظت می کند استفاده کنید.

 ثابت ماندن رنگ مو

ترفند های موثر برای افزایش رماندگاری رنگ مو

رنگ مو بعد از گزشت مدتی با شستشوی مداوم تغییر می کند و این موضوع می تواند باعث ناراحتی شما شود و به همین جهت در ادامه راهکارهایی مفید برای ماندگاری بیشتر رنگ مو را بیان کرده ایم.

از نرم کننده قوی استفاده نکنید

نرم کننده های قوی یا ماسک های خانگی ایده ای مناسب برای رنگ کردن مو به حساب می آیند ولی در واقع می توانند رنگ هایی مانند قرمز آتشین یا خرمایی سیر را کامل پاک کنند زیرا ماسک ها و نرم کننده ها طوری طراحی شده اند که به عمق فولیکول مو نفوذ پیدا کنند و رطوبت را افزایش می دهند و در نتیجه وقتی که موها را بشویید مولکول های رنگ را هم با خود می برند و رنگ مو به آرامی محو می شود. ولی اگر قصد دارید از بروز این اتفاق جلوگیری کنید یک نرم کننده روزانه مناسب می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. البته نباید اجازه دهید مدت زمان زیادی روی مو باقی بماند زیرا می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

دوش آب داغ نگیرید

آب داغ هم می تواند پوست را بسیار خشک کند و هم عمر رنگ مو را کاهش می دهد و به همین دلیل اکثریت استایلیست ها پیشنهاد می کنند با آب ولرم سر خود را بشویید. نرم کننده بزنید و سپس با سردترین دمای آبی که قادر به تحمل هستید موهای خود را آبکشی کنید. به صورت کلی انجام این کار باعث می شود رنگ مو دوام بیشتری داشته باشد و هیدراته موجود در مو هم حفظ می کند.

مطالب مرتبط

برای شستن مو عجله نکنید

شامپوهای خشک جدید در داروخانه ها وجود دارد و برای موهای تازه رنگ شده عالی هستند. هر چه موها را کمتر بشوید، عمر رنگ مو بیشتر می شود و بیشتر استایلیست ها در این زمینه پیشنهاد می کنند تا جایی که ممکن است موهای خود را پس از رنگ زدن نشویید و تا مدت 24 الی 48 ساعت صبر کنید و پس از گذشت این مدت زمان هم که مجبور به شستن مو هستید توصیه می شود از شامپوی ملایم بدون سولفات استفاده کنید.

پیش از رنگ زدن موهای خود را آماده کنید

توصیه می شود که یک الی دو روز پیش از رنگ زدن مو از شامپوی ملایم استفاده کنید و می توانید یک هفته پیش از رنگ گذاشتن از ماسک نرم کنده هم استفاده کنید تا موهای شما دوباره هیدراته شوند زیرا انجام این کار می توایند به ثابت رنگ موی جدید شما کمک کند.

آفتاب گرفتن یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ مو

در فصل گرما ممکن است به استخر روزباز بروید. یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ مو قرار گرفتن در معرض نور خوشید است و اگر زیاد به استخر روباز می روید باید از موهای خود رد مقابل آفتاب و کلر محافظت کنید. سعی کنید در زمانی که در استخر هستید از محافظ مو استفاده کنید.

از وسایل گرماشی استفاده نکنید

دوری از وسایل گرمایشی در هفته اول رنگ کردن مو می تواند به جلوگیری از محو شدن رنگ مو کمک کندت. وسایلی مانند سشوا و اتوی موی داغ می توانند باعث پاک شدن رنگ شوند.

دیگر روش های ثبات رنگ مو

استفاده نکردن از تافت مو و اسپری های حالت دهنده مو و ژل مو

پرهیز از مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی آمونیاک، الکل، پراکسید و مواد فاسد

استفاده از اسپری کراتینه روی مو در حالت مرطوب با مقداری ماساژ پس از حمام کردن

تقویت پوست سر با سرم های دارای ویتامین

انتخاب فیلتر دوش مناسب و استاندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکنیک ثابت ماندن رنگ مو + روش هایی برای ماندگاری بیشتر انواع رنگ مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..