تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای برنامه های تحولی، ضامن پیش برندگی سپاه و بسیج است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ابتکار عمل و تحول‌گرایی در اجرای برنامه‌های سپاه و بسیج را از شاخصه‌های مهم و اساسی در پیش برندگی اهداف سازمانی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز سپاه این ناحیه، ابتکار عمل و تحول‌گرایی در اجرای برنامه‌های سپاه و بسیج را از شاخصه‌های مهم و اساسی در پیش برندگی اهداف سازمانی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

اجرای برنامه های تحولی، ضامن پیش برندگی سپاه و بسیج است

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج نهادی تکلیف‌گرا و پاسدار انقلاب اسلامی بوده و مسئولیت ما در انجام این وظیفه الهی و اجتماعی بسیار سنگین و حساس است، علت دشمنی با نظام جمهوری اسلامی را شکوه و بزرگی این نظام دانست و گفت: مرکز ثقل دشمنی بدخواهان نظام سپاه و بسیج بوده و دلیل آن نیز پرچم‌داری و حراست از این گوهر ارزشمند توسط این مجموعه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر ضرورت آمادگی کامل در تمامی زمینه‌ها به‌منظور موفقیت در این مأموریت خطیر، اجرای برنامه‌های تحولی را اساس پیش‌برندگی و پیش‌روندگی فعالیت‌های سپاه و بسیج دانست و مطرح کرد: سپاه نباید دچار آفت روزمرگی و تکرار شود. تازه شوندگی و تحول‌خواهی باید اساس برنامه‌ریزی مدیران این مجموعه باشد.

سردار حیدرنیا سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج را طلایه‌دار سپاه استانی امام حسن مجتبی (ع) البرز در اجرای  برنامه‌های تحولی در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی و خدمات عمومی برشمرد و عنوان کرد: این ناحیه مرکزی به‌واسطه گستردگی جمعیت سرزمینی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود قابلیت تبدیل‌شدن به ناحیه ویژه را دارد که تحقق این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای برنامه های تحولی، ضامن پیش برندگی سپاه و بسیج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..