تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر هر روز یک مشت گیلاس بخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد

سلامت نیوز: گیلاس یکی از میوه های تابستانی سالم است. این منبع عالی انرژی تلقی می شود، خوردن روزانه آن برای روزهای تابستانی مفید است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از اسپوتنیک، خوردن گیلاس، روند خواب را عادی می کند، قدرت بینایی را بهبود می بخشد، هضم و عملکرد مغز را بهبود می بخشد و به مقابله با گرفتگی عضلات و درد کمک می کند.

بسته به نژاد، اندازه و رنگ، نوع گیلاس ممکن است متفاوت باشد.

اما تمامی گیلاس ها از صورتی تا قرمز محتوای مواد مغذی تقریباً یکسان است. گیلاس شامل ویتامین های E ، C ، B3 ، B4 ، B5 و همچنین مواد معدنی: آهن، پتاسیم، منیزیم، کلسیم ، فسفر است.

ایرینا مالتسوا، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد: "هر نوع توت با رنگ تیره به عنوان مثال گیلاس، حاوی مواد مغذی گیاهی مفید، پلی فنول است که اگر در حد متوسط ​​مصرف شود، بدن را از اثرات مخرب رادیکال های آزاد و در نتیجه از پیری محافظت می کند."

علاوه بر این، گیلاس همچنین حاوی مقدار زیادی آنتوسیانین است که یک آنتی اکسیدان قوی است. این مواد با جلوگیری از رشد بافت های تومور در بدن، عملکرد پیشگیرانه از ایجاد تومور در بدن را ایجاد می کند.

آنتی سیانین موجود در گیلاس شامل ترکیباتی است که در برابر عوامل و ریسک فاکتورهای سرطان پوست مثل رادیکال های آزاد مخرب مقابله می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر هر روز یک مشت گیلاس بخورید، چه اتفاقی در بدن شما می افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..