تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سوپ ماست اسپایسی خوشمزه و مقوی

طرز تهیه سوپ ماست اسپایسی خوشمزه و مقوی

سوپ ماست اسپایسی نوعی سوپ ماست تند است که می توانید در زمان سرماخوردگی میل کنید و از طعم آن لذت ببرید.  در ادامه این مطلب تاپ ناز روش تهیه سوپ ماست اسپایسی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.

روش تهیه سوپ ماست اسپایسی

یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین سوپ ها، سوپ ماست اسپایسی است. این سوپ خوشمزه تند است و برای سرماخوردگی هم بسیار مناسب می باشد. در ادامه روش تهیه این غذای ساده و سبک را می خوانید.

مواد لازم ماست 2 پیمانه آرد لپه الک شده یک سوم پیمانه آب 3 پیمانه زردچوبه 3 قاشق چای خوری نمک و شکر از هر کدام 4 قاشق چای خوری روغن 2 قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز 1 تا 2 قاشق چای خوری زنجبیل 4 قاشق چای خوری گشنیز تازه خرد شده 1 قاشق غذاخوری برگ بو 8 تا 10 عدد دستور تهیه ماست اسپایسی خوشمزه

در ابتدا آرد را آرام به آب اضافه نمایید و با هم مخلوط کنید. سپس ماست، زردچوبه، شکر و نمک را هم به ترکیب اضافه کنید و آن را خوب مخلوط کنید. مخلوط به دست آمده را در قابلمه ای مناسب بریزید و با حرارت متوسط به صورت مرتب آن را هم بزنید تا جوش آید. سپس حرارت را کم کنید و باز هم آن را هم بزنید.

سراغ مرحله بعدی میروید و روغن را در ماهیتابه کوچک با حرارت متوسط داغ کنید. سپس تخم خردل سیاه را در آن تفت دهید. وقتی که تخم خردل سیاه شروع به ترکیدن کرد، زنجبیل، فلفل، برگ بو و تخم شنبلیله را اضافه کنید و آنها را هم بزنید. چند لحظه این ادویه ها را تفت دهید تا تخم شنبلیله تیره شود.

حالا محتویات ماهیتابه را به سوپ اضافه کنید. مخلوط را از روی حرارت بردارید و در اخر گشنیز خرد شده را هم اضافه کنید و سوپ ماست اسپایسی خوشمزه را تزیین نمایید. در ادامه می توانید روش تهیه سوپ هویج و زنجبیل و سوپ کرفس را  هم بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سوپ ماست اسپایسی خوشمزه و مقوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..