تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با تارزان ویتنام/ مردی که ۴۱ سال در جنگل زندگی کرد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه انگلیسی میرور، داستان خارق العاده «هو وان لانگ» از زمان فرار از تمدن در پایان جنگ ویتنام در سال ۱۹۷۲ هنگامی که بمبی در آمریکا مادر و دو خواهر و برادرش را به قتل رساند، آغاز شد.

لانگ با برادر و پدرش در اعماق جنگل در منطقه تیا ترا در استان گوانگ نژای مستقر شدند و سه نفر کاملاً خارج از زندگی شهری به سر می‌بردند و با خوردن عسل، میوه و موجودات جنگلی خود را سیر می‌کرده و با ساختن سرپناهی گیاهی از زندگی خود به راه‌های مختلف حمایت و حفاظت می‌کردند.

آلوارو سرزو، عکاسی که در سال ۲۰۱۵ خانواده را ردیابی کرد، گفت: آن‌ها همیشه وقتی مردم را از دور می‌دیدند، فرار می‌کردند. عکاس مذکور افزود: شگفت آورتر اینکه امروز علی رغم اینکه می‌تواند زن و مرد را از هم تشخیص دهد، اما هنوز تفاوت اساسی بین آن‌ها را نمی‌داند.

بیشتر بخوانید

برادرش او را چنین توصیف کرد: یک کودک در بدن یک مرد، لانگ بسیاری از مفاهیم اساسی اجتماعی را درک نمی‌کند. او تمام زندگی خود را در جنگل گذرانده است. اگر از لانگ بخواهید کسی را بزند او این کار را به سختی انجام می‌دهد. او تفاوت بین خوب و بد را نمی‌داند. لانگ فقط یک کودک است و هیچ چیز نمی‌داند.

این خانواده در سال ۲۰۱۵ با زندگی جدید خود در یک دهکده کوچک ویتنامی سازگار شدند، اما اخیراً به خانه خود در جنگل بازگشتند.

تارزان واقعی

تارزان در دهکده

مرد جنگلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با تارزان ویتنام/ مردی که ۴۱ سال در جنگل زندگی کرد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..