تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه و نکاتی برای خوش طعم شدن آن

پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه است و طرفداران خاص خود را دارد و می توانید با خواندن این مطلب، خیلی راحت و در زمانی کم آن را در منزل تهیه کنید. در ادامه روش و طرز تهیه پیراشکی گیاه و نکاتی برای خوشمزه شدن آن را توضیح می دهیم.

طرز تهیه پیراشکی گیاه خوشمزه

همه افراد علاقه زیادی به خوردن لقمه های کوچکی دارند که با هر مایه ای پر می شود و انواع مختلف هم دارد و هر کدام هم به روشی خاص تهیه می شوند که یکی از این لقمه ها پیراشکی است و اگر شما گیاهخوار هستید می توانید این غذا را امتحان کنید. در مطالب دیگر می توانید طرز تهیه پیراشکی مرغ و کلم و پیراشکی سیب با سس بادام را هم بخوانید.

مواد لازم برای تهیه پیراشکی گیاهی خمیر پیراشکی : پانصد گرم سیب زمینی خرد شده : دو عدد آویشن خرد شده : سه شاخه تره فرنگی خرد شده : دو عدد خامه : دو قاشق غذا خوری سس خردل : یک قاشق غذا خوری خامه : دو قاشق غذا خوری تخم مرغ هم زده : یک عدد پنیر چدار : صد و چهل گرم طرز تهیه پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه

در طرز تهیه پیراشکی گیاهی در ابتدا فر را بر روی دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید و سپس سیب زمینی ها را درون آب جوش و نمک قرار دهید و اجازه دهید که 5 تا 8 دقیقه بمانند تا خوب پخته و نرم شوند.

حالا درون یک تابه نچسب کره قرار دهید و پس از اینکه کره آب شد به آن  آویشن و تره فرنگی اضافه کنید و سپس اجازه دهید که به مدت 10 تا 12 دقیقه درون تابه باشند تا نرم شوند.

در مرحله بعد سیب زمینی ها را با ادویه های مورد نظر و سپس خردل درون تابه بریزید و خامه را با مواد دیگر ترکیب کنید و سپس خمیر پیراشکی را روی تخته قرار دهید و به اندازه گردی دهانه لیوان آن را برش بزنید.

در این مرحله مواد پیراشکی را با پنیر چدار مخلوط کنید و سپس کمی از مواد را وسط دایره قرار دهید و لبه های آن را با استفاده از تخم مرغ به هم بچسبنید و با استفاده از برس آشپزی روی پیراشکی تخم مرغ بمالید.

در آخرین مرحله از روش تهیه پیراشکی گیاه پیراشکی های اماده شده درون سینی فر بچینید و اجازه دهید به مدت 40 تا 50 دقیقه در فر بماند تا رنگ آن طلایی شود و خوب پخته شود.

طرز تهیه پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه و نکاتی برای خوش طعم شدن آن

نکات تکمیلی برای خوشمزه شدن پیراشکی گیاهی

شما می توانید از هر پنیری که دوست دارید برای تهیه پیراشکی استفاده کنید.

می توانید از ادویه هایی مانند فلفل سیاه و پاپریکا استفاده کنید.

با خمیر مایه هم می توانید خمیر پیراشکی را تهیه کنید.

می توانید این پیراشکی را با هر نوع سسی که دوست دارید میل کنیذد.

در ادامه ویدیوی آموزشی روش تهیه پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه پیراشکی گیاهی بسیار خوشمزه و نکاتی برای خوش طعم شدن آن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..