تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر عزیزتر از جانم قدرت جوانان ایرانی را به رخ جهانیان کشید

۱۵:۴۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

۷۸۰۰۲۸۸

۱۵:۴۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

۷۸۰۰۲۸۸

دانلود PDF

واکنش کاربران به دریافت واکسن ایرانی کرونا توسط مقام معظم رهبری؛

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب دُز اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کردند. واکسن ایرانی کرونا حاصل تلاش و تحقیقات مستمر دانشمندان ایرانی است که به تازگی مجوز تزریق عمومی را دریافت کرد و ایران به یکی از ۶ کشور تولید کننده واکسن کرونا در جهان تبدیل شد. ایشان همیشه به حمایت از تولید ملی تاکید داشتند و امروز هم این توصیه و تاکید را عملی کردند.

مقام معظم رهبری پس از دریافت واکسن از دست اندکاران و دانشمندانی که با دانش، تجربه و تحقیقات خودشان کشور را به اینجا رساندند و باعث افتخار شدند، فرمودند:" من اولاً مایل نبودم از واکسن غیر ایرانی استفاده کنم بنابراین گفتم منتظر واکسن ایرانی می‌مانم چرا که باید این افتخار ملی را پاس بداریم و تا وقتی امکان پیشگیری و علاج در داخل وجود دارد، چرا از آن استفاده نکنیم؟ "

ایشان افزودند:" علاوه بر اصرار به استفاده از واکسن ایرانی، تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود که امروز بحمدالله افراد بالای ۸۰ سال و هم‌سن بنده، اغلب واکسن را دریافت کرده‌اند. "

بیشتر بخوانید

انتشار خبر دریافت واکسن ایرانی کووایران برکت توسط رهبر معظم انقلاب، موجی از واکنش‌های مثبت را از سمت کاربران در فضای مجازی به همراه داشت و هشتگ‌های #باافتخار_ایرانی و #واکسن_ایرانی به سرعت به هشتگ‌های داغ فضای مجازی تبدیل شدند.

در ادامه توئیت‌های کاربران را در واکنش به این اقدام حمایتی مقام معظم رهبری از تولید داخل و دانشمندان ایرانی را مشاهده می‌کنید:

پاسخ رهبر انقلاب به اصرار برای تزریق واکسن خارجی خیر بود / اقدام عملی در اعتماد به دانشمندان داخلی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یاسر جلیلی

میثم مطیعی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر عزیزتر از جانم قدرت جوانان ایرانی را به رخ جهانیان کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..